release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 03 jul 2017 11:35

Ik weet zeker dat dat patroon er super vet uit ziet Frank. Go for it!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Johan » 03 jul 2017 11:44

[quote="Caladai Doomblade"]Ik weet zeker dat dat patroon er super vet uit ziet Frank. Go for it!

Ik kan me niet heugen ooit schilderwerk van Frank te hebben gezien wat er niet super goed uit zag. Alleen stealthy zou ik het in dit geval niet noemen. :wink:

Ik zou er ook gewoon voor gaan Frank. Wat heb je aan stealth als je op sprintafstand voor vijandelijke linies staat?? :dunno: Dat heb je meer aan kleur die iets schreeuwt als "I'm in you'r face". B) Lijkt nog goed bij de fluff van die gasten te passen ook. :)
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2017 19:37

[quote="Johan"]
Ik kan me niet heugen ooit schilderwerk van Frank te hebben gezien wat er niet super goed uit zag. Alleen stealthy zou ik het in dit geval niet noemen.

:bloos:

Camo met rood is in ieder geval méér stealthy dan alleen rood
(Breken van silhouet is minstens even belangrijk voor camouflage als de juiste kleur)
en misschien vechten ze wel op een rode planeet :wink:

Zwart kleurenschema zou ook kunnen, maar als Blood Angel successor ga je dan al snel te veel op de Death Company lijken. ... :unsure:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 jul 2017 07:22

Is er een Blood Angel successor die NIET rood in zijn kleurenschema heeft? Zo ja, verbannen die hap!

Ik denk dat die rode camo in veel situaties prima kan werken. Urban camo dan wel, tenzij je bepaalde delen van de keukenhof wil verroveren.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Johan » 04 jul 2017 07:38

Lol... jullie zijn er van op de hoogte dat urbanus cammo in de praktijk helemaal niet blijkt te werken?? :grijns:

Hier is er een heel artikel aan gewijd. Blijkt dat urban cammo alleen goed werkt op de bank van je grootmoeder. :hc:

https://www.milspecmonkey.com/index.php ... ttern-rant

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 04 jul 2017 09:38

Om eerlijk te zijn, dat artikel gaat over waarom UCP niet werkt
UCP is het camo patroon waar de Amerikanen de laatste 10-15 jaar mee hebben gewerkt, en het is ook idd een vreselijk slechte camo voor de meeste omgevingen

Afbeelding
Afbeelding

Amerikaanse leger heeft ondertussen het licht gezien, en ze zijn bezig het nu te vervangen :yes:

met 'Urban' camo word vaak zoiets bedoeld
Afbeelding

Populair in de modewinkels, maar zeker niet bij militairen, want die werkt ook niet (behalve misschien in de sneeuw :dunno: )

Echte camo voor in steden is gewoon heel lastig.
Als je voor het verkeerde gebouw staat kan ieder patroon opvallen
Je ziet dan ook vaak dat echte stads troepen als SWAT teams het niet eens proberen en gewoon lekker in het zwart gaan B)

Maar goed, terug On Topic

nieuwe plasma marine uit de nieuwe WD
eerste plaatje van de multi-kit?
[rimg]http://i.imgur.com/3HjIzG8.jpg[/rimg]

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 04 jul 2017 16:00

Je hebt helemaal gelijk Frank. Het artikel gaat over een soort camo dat bedoelt zou zijn voor zowel stedelijke als bosrijke omgeving. (een soort one size fits all) Het werkt in de praktijk voor geen meter. Waar het op neer komt is dat er geen fatsoenlijke camo is voor een stedelijke omgeving. Deze camo uit het artikel niet, het patroon dat jij aangeeft ook niet.

"w. churchill"
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 05 jul 2017 15:44

https://www.warhammer-community.com/2017/07/05/your-codex-is-coming-july-5gw-homepage-post-1/

Eerste aankondiging nieuwe Codexen

Planning is 10 nieuwe codexen voor Kerst :huh: , dus hopelijk hoeven de 'kleinere' legers niet jaren te wachten op hun beurt

Eerste is uiteraard Space Marines
compleet met Primaris, dus die worden niet gesplitst in hun eigen mini-dex

[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/07/CodexSM.jpg[/rimg]

Nu maar hopen dat ze een beetje leuker geprijsd zijn dan de vorige editie :whistle:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 06 jul 2017 09:01

Zou fijn zijn. Waarin zouden de codexen verschillen van de huidige indexen? Ik had al geruchten gehoord over evt. punten aanpassingen en dat elk leger toch ook army specifieke legerlijsten krijgt zodat je ook unieke bonussen kunt ontvangen. Nog andere geruchten?

"w. churchill"
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 06 jul 2017 09:15

Hier staat al veel interessante info

[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/07/Codex-Infographic_Web.jpg[/rimg]

Er word veel gespeculeerd, maar meer weten we eigenlijk niet
Allicht zullen de codexen meer 'smaak' hebben dan de kale Indexen, maar voor echte regel-leaks zul je nog even moeten wachten

https://www.warhammer-community.com/2017/07/05/codexes-your-questions-answered-july-5gw-homepage-post-2/

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000