Eternal Crusade 40k MMO

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Eternal Crusade 40k MMO

Berichtdoor kaleith » 09 jun 2016 23:02

https://www.youtube.com/watch?v=jNPauWyekuc

eldar zijn net op de founder's server toegevoegd. Deze trailer is in-engine, daarom issie wat minder.

ik zit in de early access, en tot nu toe speelt het zeker prima. Tactisch inzicht is er nog niet bij iedereen, maar de meeste mechanics van de core gameplay werken al goed en er is niks duidelijk OP (vooral omdat je tacticals nodig hebt om punten te cappen).

Als de grotere schaal mechanics tijdig toegevoegd gaan worden wordt dit zeker een goed spel.

Als iemand nog andere vragen heeft, stel ze vooral.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 10 jun 2016 12:42

De figuren zien er goed uit, en het beweegt allemaal mooi
Maar ik ben zeker geen fan van die ENORME lichtshow die van de wapens af komt :disturbed:

wat muzzle-flash en explosies oke, maar bij een groot gevecht zie je echt niks anders meer

je ziet het bij meer moderne spellen en het is niet mijn smaak :sick:
Het feit dat je een Game Engine hebt die goed Source Lighting kan doen betekent niet dat je er zo'n lichtshow van hoeft te maken
Dit is niet hoe ik me een 40k veldslag voorstel :nono:

Dat gezegd hebbende kan het zeker een goed spelend spel zijn, natuurlijk -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor kaleith » 11 jun 2016 12:46

Ze hebben het voor deze trailer een beetje overdone, het echte spel is een stuk minder flashy. De plasma cannon is daar al minder fel dan dit, en dat is zo ong het zwaarste non-tank wapen. Ik kan ivm NDA helaas geen screenshots geven van hoe de eldar wapens er nu uitzien, maar het is allemaal een stuk redelijker dan in de trailer, omdat alles een stuk verder uitgezoomd is. Waarom men voor zo'n ingezoomde trailer gekozen heeft is mij een raadsel.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Bobske » 12 jun 2016 08:55

het echte spel is een stuk minder flashy.

pfew want dat zag er echt niet uit en erg oh jee epileptische aanvallerig
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Vorige

Keer terug naar WH 40.000