Fenrisian wolves is een aparte unit (index). Zelfs 2 units: Cyberwolves (4+ save) en Fenrisian wolves (6+ save). Ze zijn best eng die cyberwolves, met 2 wounds, 3 attacks WS3+ en AP-1 kunnen ze denk ik best wat schade aanrichten. 10" move, re-roll failed charges...

Oh wacht, ze zijn ook 15 punten per stuk... Oh wacht, ze zijn 13 euro PER STUK, en out of stock, dus ik ben benieuwd of die cyberwolf terug komt in de codex.
Thunderwolves zijn eng. 3 attacks met S5 -1AP van de wolf en dan 2 attacks van de marine. 10" move. Tough 5 en 3 wounds en elk model kan een storm shield. Ze zijn dan ook DUUR, vooral als je ze storm shields, lightning claws en dergelijke geeft. Perfect doelwit voor een predator autocannon, dat wel
Qua thunderwolves is er een model met een mechanisch been, dus dat is je powerfist. Storm shield is ook nog wel te doen met wat platen 'barding' voor een wolf (zie canis wolfborn). Andere upgrades zullen toch ook bionics moeten worden of zo. Bionic claws als lightning claws, een mechanische kaak als power sword, maar het houdt ergens op wat je kunt doen (melta-bombs?, Combi-weapon?, laat maar

)
Daarnaast moet je toch op de een of andere manier de zadels wegwerken als je ze zonder rijder wil inzetten.
Nooit eerder gezien, maar dat model met dat mechanische been heeft ook een gehoorapparaat

. Opa wolf?

Anyway, ik ben nog niet zo onder de indruk tot nu toe. Er komt natuurlijk nog meer, maar ik hoop toch echt dat ze niet alle fluffy spul in de stratagems proberen te doen want dat zou echt jammer zijn. Ik hoop echt op een 'pack mentality waarbij je een beetje net als Dark Eldar kleine 'packs' van 3-5 units kunt maken die dan een bonus krijgen van elkaar. Maar het ziet er nog niet naar uit.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill