zelf zone mortallis maken

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

zelf zone mortallis maken

Berichtdoor mathijs97 » 13 okt 2015 20:49

zoals de titel al zegt ben ik naar manieren voor het maken van een zone mortallis voor de club in den bosch op zoek.
dit ivm een campaing die ik hier organiseer.
de campaing is in het format van de 2e winter/fall campaing die door terrence ooit in nijmegen is gespeeld.
ik heb hier dan ook de missions en de map van hem gekregen. probs voor de goed geschreven regels en scenario's terrence! :thumbup:
iedereen is er dan ook enthousiast over maar een scenario vraagt een zone mortallis.
deze heb ik aangeboden om daar dan voor te maken, maar ik wil dit simpel houden en het liefst low budget.
heeft een van jullie hier een paar ideeën voor?
ik weet dat hive novio een zelfgemaakte zone mortallis heeft maar ik kon zo niet vinden op het forum hoe deze is gemaakt.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Re: zelf zone mortallis maken

Berichtdoor Terentius » 13 okt 2015 23:33

Dank :)

Dat Zone Mortalis terrein heb ik gemaakt met houten plaatjes. Eigenlijk zo simpel als je het maar kunt voorstellen. Hele set bestaat uit 2 verschillende soorten plaatjes: rechte stukken en hoekstukken, zie de foto hieronder. Snelle zwarte coat eroverheen en klaar.

[rimg]https://dl.dropboxusercontent.com/u/15549794/Pictures/Terrein/Zone%20Mortalis.jpg[/rimg]

Vraag is eigenlijk of dit terrein überhaupt nog gebruikt wordt op de club (weet iemand dat?). Zo niet, dan mag je het van mij gebruiken voor je campaign. Die set is immers van mij en ligt meer ter leen in de clubkast. Vind het ook doelloos als het daar maar stof ligt op te vangen.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Bobske » 14 okt 2015 05:31

Het is al maanden niet gebruikt naar mijn weten, maanden en maanden .
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Skevan » 14 okt 2015 06:33

Ik zou zeggen als de maker en de voorzitter het al goed vinden, dan zou ik me de moeite besparen en het club terrein lenen.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 14 okt 2015 12:33

als dat zou kunnen zou helemaal super zijn! :worship:
zou ik het dan eventueel deze week of volgende week op kunnen halen?
heb ik meteen weer een goed excuus om een keer naar nijmegen gegaan, ben ik al veels te lang niet meer geweest :(
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor Terentius » 14 okt 2015 15:50

Mij maakt het niet zoveel uit, zolang het maar uiteindelijk op de club of bij mij teruggebracht wordt :grijns:

Er liggen als het goed is ook wat markers (groene en rode cijfers) in die doos . Probeer die te bewaren a.u.b. :)
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor mathijs97 » 14 okt 2015 18:36

ik zal het met mijn leven bewaken :wink:
mathijs97

Keer terug naar WH 40.000