even voorstellen.

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

even voorstellen.

Berichtdoor chrisjuuuh » 22 dec 2014 22:27

Hallo allemaal,

Mijn naam is Chris, ben 24 en woon nou 2,5 weken in Nijmegen. Ik ben heel blij dat er hier een groep mensen is om mee te spelen want die zijn in het zuiden niet te vinden. Ik zoek vooral mensen om 40k mee te spelen. Ik ben hier mee begonnen toen ik in Breda studeerde maar heb nou een jaar niks meer er aan kunnen doen vanwege het tekort aan spelers in mijn omgeving toen ik weer in huis ging wonen na mijn studie. Verder speel ik graag bord/kaart spellen en ben ik vaak achter mijn pc te vinden waar ik games speel als ik ze niet aan het maken ben.

Qua legers heb ik een 1750 punten imperial guard leger en ik ben bezig met een fallen blood angels leger die wat traitor guard bij zich hebben als allies. deze zijn nog in de maak dus ik zal vooral met mijn guard aan het spelen zijn. verder heb ik ook nog een klein bretonnian legertje waar ik nog nooit mee gespeeld heb maar fantasy lijkt me wel leuk om eens een keertje geprobeerd te hebben.

Ik zoek dus iemand om een potje 40k tegen te spelen op 8 januarie. alles tot 1750 kan wel :)

als het je wat lijkt hoor ik het wel!
Legers die ik speel: Imperial guard, Blood Angels
chrisjuuuh
Towns Fool

Re: even voorstellen.

Berichtdoor Chris » 23 dec 2014 02:04

Hoi Chris, en welkom! Vers bloed is altijd leuk om tegen te spelen, en tof dat je onze club gevonden hebt.
We hebben een subforum om battles af te spreken, en wel hier:
viewforum.php?f=24
Als je daar een topic aanmaakt als vaste spar locatie gaat dat vast goedkomen. Tot in het nieuwe jaar!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Bobske » 23 dec 2014 06:29

Welkom !
Meer spelers is altijd goed.
Ik heb helaas al een afspraak.

tot de 8e
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 23 dec 2014 13:56

Hey Chris,

Welkom bij de club! Als je zin hebt kunnen wij wel een 40k battle spelen. Zullen we dan 1750 punten afspreken? Ik ben er vanaf 19:00, hopelijk niet te vroeg voor je maar we hebben vanaf 21:00 een nieuwjaarsborrel bij de club (ieder neemt wat te eten en drinken mee) waarbij er toch minder van spelen terecht komt ;).

Tot dan,

Chaim
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor chrisjuuuh » 23 dec 2014 14:09

hey chaim,

Prima! probleem is alleen dat ik tot 18:30 werk in utrecht. dus kan er eigenlijk pas rond 8 uur zijn. wil je dan een kleier potje spelen of gewoon 1750 en kijken hoe ver we komen? Ik moet er bij zeggen dat ik helemaal niet bekend ben met 7th. dus er zal het een en ander misschien uitgelegd moeten worden.
chrisjuuuh
Towns Fool

Berichtdoor drava » 23 dec 2014 22:10

[quote="chrisjuuuh"]hey chaim,

Prima! probleem is alleen dat ik tot 18:30 werk in utrecht. dus kan er eigenlijk pas rond 8 uur zijn. wil je dan een kleier potje spelen of gewoon 1750 en kijken hoe ver we komen? Ik moet er bij zeggen dat ik helemaal niet bekend ben met 7th. dus er zal het een en ander misschien uitgelegd moeten worden.

Laten we dan een wat lager aantal punten afspreken, wat dacht je van 1000 punten? Dat gaat vrij vlot en is even iets geheel anders dan ik gewend bent qua punten aantal dus dan moet ik toch weer anders naar mijn legerlijst kijken :).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor chrisjuuuh » 24 dec 2014 00:58

lijkt me prima, tot de 8e
chrisjuuuh
Towns Fool

Keer terug naar WH 40.000