Mijn naam is Chris, ben 24 en woon nou 2,5 weken in Nijmegen. Ik ben heel blij dat er hier een groep mensen is om mee te spelen want die zijn in het zuiden niet te vinden. Ik zoek vooral mensen om 40k mee te spelen. Ik ben hier mee begonnen toen ik in Breda studeerde maar heb nou een jaar niks meer er aan kunnen doen vanwege het tekort aan spelers in mijn omgeving toen ik weer in huis ging wonen na mijn studie. Verder speel ik graag bord/kaart spellen en ben ik vaak achter mijn pc te vinden waar ik games speel als ik ze niet aan het maken ben.
Qua legers heb ik een 1750 punten imperial guard leger en ik ben bezig met een fallen blood angels leger die wat traitor guard bij zich hebben als allies. deze zijn nog in de maak dus ik zal vooral met mijn guard aan het spelen zijn. verder heb ik ook nog een klein bretonnian legertje waar ik nog nooit mee gespeeld heb maar fantasy lijkt me wel leuk om eens een keertje geprobeerd te hebben.
Ik zoek dus iemand om een potje 40k tegen te spelen op 8 januarie. alles tot 1750 kan wel

als het je wat lijkt hoor ik het wel!

.