door Chris » 01 mei 2014 22:48
Vandaag een potje gespeeld met een Taurox Prime Scion lijst. 6 Tauroxen gevuld met scions, en een Melta Knight als support. Het werkte behoorlijk goed, tegenstander was eind beurt 4 tabled. Het was voor beide een leuke pot, aangezien ik constant lekker kon knallen met alle heavy firepower van de taurox primes en de scions, en hij kon in zijn beurten ook zn slag slaan omdat alles maar armor 11/10/10 heeft. Veel dood en verderf, wat altijd leuk is.
De orders vielen me zwaar tegen. Ik heb alleen maar twin link gebruikt. De standaard AM orders zijn veel veelzijdiger.
De combi fast vehicle en 2 wapens hebben op de Primes ging als een tierelier. Snel de tafel over zonder veel last van terrein door de anti grav plates.
Als er nou toch eens een fatsoenlijk alternatief voor die tauroxen komt zie ik de toevoeging van een peletonneke scions in een gewone Guard lijst zeker als een plus. De rapid response mogelijkheden is samen met de hellhound vaak precies wat je nodig hebt om een flank te overrompelen/offensief te stoppen. Kan ze dus zeker aanraden!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.