Mordheim 2011?

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Furios666 » 17 jul 2011 23:49

Ah je hebt gelijk, het stond in een andere alinea. Ik was te vlot en had het stukje gelezen onder de procedure. My bad...en inderdaad ja. Die mocht ook nog gerold worden. We komen der wel uiteindelijk :)
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Furios666 » 26 jul 2011 13:20

Hmm, helaas kan ik aankomende donderdag niet komen...verjaardag van m'n "zwager"...en das ook nog eens in Amsterdam dus ik ga denk ik niet op tijd terug zijn. Volgende week iemand in voor een potje Mordheim?

tjo!
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor TROLL » 27 jul 2011 10:52

we still have to! so hell yeah :grijns:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor ironskullz » 31 jul 2011 09:35

ik ga ook met mordheim beginnen met een night gobbo warband.
maar zou misschien iemand aanstaande donderdag het spel kunnen uit leggen aan mij.
zelf weet ik al ongeveer hoe ik een warband in elkaar moet zetten.

als iemand het wilt uitleggen zou diegene dan een berichtje naar me willen sturen

mvg robert osenga
got problemz? hire the ork komando team. zolution? no, got only more problemz
Legers die ik speel: WH40K= orks, dark angels, chaos space marines WHF = night goblins mordheim= night goblins blood bowl= orc and goblins
ironskullz
Lover of Squigs

Berichtdoor TROLL » 31 jul 2011 15:08

eej,

Frank (op het forum beastherder) weet over het algemeen het meeste van mordheim, enige nadeel is dat hij niet elke dag t forum checkt en t kan dus zijn dat hij je vraag niet leest. Als je er donderdag bent weet ik zeker dat hij je met alle plezier verder helpt.

Tot donderdag!
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Beastherder » 31 jul 2011 16:19

Uiteraard ben ik ten alle tijden bereid om mensen te helpen met het spelen van Mordheim :yes:
(hoe meer tegenstanders voor mijn warbands hoe beter :wink: )

maar aanstaande donderdag werk ik koopavond, dus ik ben er pas laat (21:45), maar gezien de posts hierboven word er wel gewoon ge-mordheimt, dus gewoon 1 van die gasten aanspreken, die helpen je wel verder :yes:

het regelboek ligt ook op de club, dus als het niet nodig is voor een battle kun je die uiteraard doorlezen (wel netjes terugleggen natuurlijk) of je download m gewoon zelf van de GW-website, en van gewoon toeschouwer zijn bij een spelletje leer je ook al heel veel -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor ironskullz » 31 jul 2011 22:56

oke bedankt dan zie ik jullie donderdag
Legers die ik speel: WH40K= orks, dark angels, chaos space marines WHF = night goblins mordheim= night goblins blood bowl= orc and goblins
ironskullz
Lover of Squigs

Berichtdoor ironskullz » 02 aug 2011 15:31

heb een vraag over mordheim
ik weet hoe ik mijn herous en henchmen moet bewapenen.
maar is er een mogelijkheid dat mijn night goblin boss een pistool kan dragen(hij vindt een pistool en gebruikt hem)
hij kan geen pistool kopen bij de equipmenlist van de night goblins

mvg robert osenga
ironskullz
Lover of Squigs

Berichtdoor TROLL » 03 aug 2011 11:26

Dat is zeer wel mogelijk :P

Volgens mij heeft het de volgende stappen nodig:
1: je captured een held van de tegenstander die een pistool draagt.
2: je rolt dusdanig dat je zijn equipment krijgt
3: je hebt een skill zodat je kan schieten met een pistool (de equipment hebben houd niet in dat je t kan gebruiken)

al met al: yeah... its gonna take a while.

Ik ken zelf de night goblin lijst niet en hun speciale regels ook niet maar dit is volgens mij de normale gang van zaken.
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Furios666 » 03 aug 2011 11:56

Je mag altijd wel de wapens kopen als je ze kan krijgen bij de Trading post...dus je hoeft ze niet eerst van de vijand af te pakken. Zie pagina 102 onder "weapons".

Maar inderdaad je mag het pas gebruiken als je de juiste skill hebt (zie shooting skills, of combat skills voor CC).
Furios666
Elf on a hot tin roof

VorigeVolgende

Keer terug naar Skirmish en warband