Arabian nights

Warhammer Age of Sigmar, Kings of War, 9th Age

Moderator: theWoodcutter

Re: Arabian nights

Berichtdoor Richard » 13 nov 2010 16:45

Oh, ja... ik heb bijna een legaal leger!

Helaas totaal nog maar 250 punten

Iemand geinteresseerd in een battle hehehe... neh, laat ik eerst nog maar effe doorsparen!

Craps... Ik zie net dat ik in een oud armybook zit te kijken.
In het nieuwe armybook zijn alle mannetjes 1 punt goedkoper! Nu heb ik geen legaal leger meer :dry:
Hoezo dat?
Nouja, omdat mijn generaal met zijn 60 punten dan meer dan 25% is...
Zonder specials om de punten te pushen heb je dat vrij snel ;)

Zometeen nog effe wat fototjes.

Afbeelding

Begin van het legertje...
10 archers
15 Swordsmen met command
Suleiman ( voorlopig effe de captain ) Thanx Nas!!
Djinn

Afbeelding

Nu nog effe proberen een oude arabische lamp te converten... voor op de base van de Djinn...
Of zou ik die toch maar aan een andere hero geven?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Squiggoth » 13 nov 2010 17:49

[quote="henerius"]Die S4 en armour piercing is dan weer een ander verhaal, maar daar zal geen tegenstander bezwaar tegen maken.

Deze jongens hebben S4 en armour piercing omdat zo zó goed kunnen mikken dat ze dwars door het vizier van een helm via de oogkas regelrecht in de hersenen schieten. :yes:
Da's dezelfde reden waarom een Goblin Big Boss dezelfde Strength 4 heeft als een Ogre Bull ... niet omdat ie armen heeft zo dik als boomstammen en een knots van drie meter rond zwaait, maar omdat ie geleerd heeft dat een tegenstander neergaat wanneer je met je zakmes via het kiertje tussen beenpantser en codpiece in z'n teelballen prikt. :grijns:

De Djinn ziet er hip uit! :tu: Zitten er op de Imperial Wizard sprue en de Plague Monk sprue niet een paar olielampjes en karaffen enzo? Traditionele arabische Djinn hoeven niet per sé in een olielamp opgesloten te zitten maar kunnen in/aan ieder willekeurig hol gebruiksvoorwerp gebonden worden - flessen, kruiken en waterpijpen worden vaak genoemd.

Of je geeft 'm zo een trendy lamp:
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Richard » 13 nov 2010 18:01

Ik zat idd aan zo'n typische alladin lamp te denken.

Afbeelding

Djinn's zaten idd "storywise" in vanalles en nog wat. Zo zijn er meerdere verhalen over djinn's in ringen.
Maar het meest bekende is toch wel de geest in de fles/lamp.
Daarom denk ik dat ik dat toch maar ga doen. Gewoon omdat iedereen dan de link meteen snapt.
Word effe priegelen
maar ik ga mijn best doen :P
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 14 nov 2010 15:56

Hipperdehip! :thumbup:

Ga zo door, het ziet er allemaal zeer veelbelovend uit :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Chris » 29 dec 2010 10:50

http://www.blacktreedesign.com/europe/h ... n=0&page=1

Heb je mischien iets aan de saracen hier?
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Richard » 30 dec 2010 16:59

Thanx voor de tip.
Maar voorlopig ga ik even wachten met te veel uitbreiden. Tijd heb ik niet echt in overvloed.
En ik moet nog een hele hoop pupkes in elkaar plakken ( wacht ook nog op wat bits ).
Mocht dat af zijn, dan ga ik daarna verder zoeken wat ik ga doen....

anders loopt het uit de hand, ben ik bang :whistle:
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 17 jan 2011 17:17

Ai ai ai... wat is het toch lastig om een mooi kleurenschema te bedenken.
Zonder meteen terug te vallen op de standaard kleuren :(

Ik heb vanmiddag even zitten prutsen. En kom er niet uit.
Hieronder staan 2 van de test-kleuren-schema's die ik wel mooi vind. Wat vinden jullie ervan? Welke is mooier? En hoe zou het nog beter kunnen?
Dubbele foto's... 1 met overbelichting, een met onderbelichting.... maakt nogal een verschil vind ik!

AfbeeldingAfbeelding

1e = Commando khaki kleding, hawk turquoisese details, ice blue hoofddoekie, chainmail armour. En een paar washes.

2e= Bubonic brown kleding, scab red en hawk turquoise details, chainmail armour. En weer een paar washes.

Let niet te erg op de schilderkwaliteit... dit is even een testje om de kleuren te proberen.
Ik vind eigenlijk het eerste model de mooiste... maar het zijn erg "koude" tinten, die eigenlijk niet zo goed in een woestijnthema passen.
De tweede is een stuk warmer, maar lijkt mij soms een beetje "ik ben blij, want ik heb felle kleurtjes"....

Lastig lastig lastig...
Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 17 jan 2011 17:30

Absoluut nr 1 :yes:

'less is more' is hier zeker van toepassing, die 2e is veel te schreeuwerig

Ik zou zelfs nog het hawkturqoise/ice blue terug brengen naar 1 kleur
een 2-kleuren schema is meer dan voldoende voor bijna ieder leger
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Chris » 17 jan 2011 18:31

Ik zou zeggen optie 1, maar ik ben bevooroordeeld want dat is ongeveer het kleurschema waar ik m'n space marines in wil (laten) schilderen :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Lex » 17 jan 2011 18:51

Ik zou ook zeggen nummertje 1, sterker nog, ik zou het blauw daar ook donkerder/doffer maken. Felle kleurtjes op het gewone voetvolk komt op mij niet zo geloofwaardig over. Op hoge piefen zoals generaals en sultans etc. is veel rijke kleurtjes denk ik weer wel leuk.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

VorigeVolgende

Keer terug naar Mass Battles