Dobbelstenen voor de club - welke kleur ogen

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Welke kleur ogen voor de dobbelstenen?

Poll eindigt op 18 maart 2025 16:46

Wit
3
19%
Zwart
5
31%
Goud
5
31%
Koper
3
19%

Totaal aantal stemmen : 16

Dobbelstenen voor de club - welke kleur ogen

Berichtdoor Guy » 16 feb 2025 16:44

In de Whatsapp groep bleek dat er leden zijn die het leuk en interessant zouden vinden als we dobbelstenen met clublogo laten maken.
Welk logo? Dat ligt nog niet vast: als 'werk-diagnose' ga ik voorlopig uit van het logo op de huidige clubshirts (foto volgt later).
Bij deze een poging om eerst te inventariseren wat de meerderheid eigenlijk wil. Daarom eerst een paar vragen m.b.t. de maat, de kleur van de dobbelsteen en de kleur van de ogen op de dobbelsteen.
Zodra we bepaald hebben wat we willen, gaan we zoeken naar een aanbieder die hier het best bij past.

In dit topic kun je stemmen op de kleur van de ogen van de dobbelsteen. Keuzemogelijkheden zijn voor nu gebaseerd op het aanbod van Baron of Dice.
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur ogen

Berichtdoor ThordelynFryse » 19 feb 2025 20:09

De kleur ogen is erg afhankelijk van de kleur van de dobbelstenen.
Legers die ik speel: Warhammer AOS Gloomspite Gitz
ThordelynFryse
Towns Fool

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur ogen

Berichtdoor Guy » 19 feb 2025 22:06

@ThordelynFryse: uiteraard, men wil geen zwarte dobbelstenen met zwarte ogen. Qua poll heb ik voor deze methode gekozen zodat het aantal keuzemogelijkheden beperkt blijft - een lange lijst met alle combinaties 'dobbelsteen kleur x met ogen kleur y' levert eerder een hoop keuzes die 1 of 2 stemmen krijgen, zonder dat er iets uit springt.

Ik hoop/verwacht dat we tegen het sluiten van deze poll een paar favorieten hebben, waar dan in een tweede ronde op gestemd kan worden om tot een definitieve kleurencombinatie te komen.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Keer terug naar De kroeg