Clubzondag 29 januari

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Clubzondag 29 januari

Berichtdoor theWoodcutter » 11 jan 2017 10:45

Hola mensheid,

aangezien we vorig jaar eens een keer een clubzondag hebben geprobeerd en dat toch wel leuk was, dit jaar poging om er nog eens eentje op te zetten op 29 januari. Eens een keer een gelegenheid om wat langere spelletjes (40K mega battle, X-wing multiplayer/team play met meer dan 100 punten per speler, grote Kings of War battle, etc) te doen. Tevens kan er eventueel een ochtend/middag slot zijn voor spelletjes.

Ik zelf zal graag een of twee potjes Frostgrave doen (2-4 spelers). https://boardgamegeek.com/boardgame/177354/frostgrave
Een mordheim variant die voornamelijk om je wizards draait. Als je zelf geen warband hebt, ik zal voldoende modellen meenemen om er een aantal te kunnen maken. Zelf pen & papier en eventueel een D20 meenemen (en een goed humeur, laten we zeggen dat als je tegenstanders heel goed rollen met de D20 het zeer frustrerend kan zijn... :whistle: )

Oh en misschien een idee om na afloop met zijn allen te gaan chinezen op de hertogstraat?
Interesse/opgeven gewoon met een reactie. En als je een spel wilt doen/organiseren, laat dat ook even weten.

Spelletjes:
Frostgrave 1 ('s ochtends):
1 Joost
2 Bob
3 Luc
4
Frostgrave 2 ('s middags, alleen bij voldoende belangstelling):
1 Joost
2
3
4

40K:
1 Bram vs?

FoW:
1 Frank (beastherder) vs Rik (Kaleith)?

Chinezen:
1 Joost
2 Bob
3 Bram
4 Frank
5 Rik
6
7
etc
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Re: Clubzondag 29 januari

Berichtdoor brammo1991 » 11 jan 2017 11:10

Klinkt als een goed plan. Ik ben in voor 40k battle(s) en Chinezen klinkt als een goed idee.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Bobske » 11 jan 2017 22:36

Ik wil 's ochtend wel Frostgrave doen
en smiddag waarschijnlijk 40k met vrienden die niet bij de club horen (hele grote if) maar anders iets anders xwing met groot schip?

het staat ook op FB
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 11 jan 2017 22:41

leuk! 30/40k en wil ook wel eens frostgrave proberen mocht er plaats zijn
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor theWoodcutter » 12 jan 2017 00:38

[quote="blaze unlimited"]leuk! 30/40k en wil ook wel eens frostgrave proberen mocht er plaats zijn

Je bent de derde dus, dat is nog zeker mogelijk! ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 12 jan 2017 10:43

Klinkt als een top idee :tu:

Mijn zondagen zijn vaak gevuld, dus ik durf nog niet te zeggen of ik kan

Misschien een grote FoW battle? :scratch:
Ik heb 5000+ pts Duitsers die wel een keer tegelijk op tafel willen staan :)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor kaleith » 12 jan 2017 12:15

FoW clubbattle lijkt me ook wel leuk, ik heb ook bakken met russen die ik wel een keer allemaal in wil zetten. Geschilderd minstens 3k pts, plus 2k die ik misschien nog wel kan basecoaten.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor theWoodcutter » 12 jan 2017 13:23

@Frank & Rik: Ik zet jullie op voorlopig dan. Zou tof zijn (dan maak ik ook nog wel wat foto's, net als Bob). :tu:
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 15 jan 2017 11:44

ik ga 's middags een potje WH40K Kill Team doen met Theo
En Bram had het over een mag-battle wh40k, daar spring ik dan wel bij :) later.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 16 jan 2017 16:57

Ik kan bevestigen dat ik de 29e kan komen :tu:

5500pts Duitsers kunnen komen (verdeeld over 2 Force Charts)

Misschien dat er nog een 2e Allied speler kan meedoen met Kaleith om de punten vol te maken?

Grotere tafel zal wel nodig zijn met dat aantal punten
2 tafels tegen elkaar voor 8'x6' ?

Alvast dibs op de 2 groene matten ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Volgende

Keer terug naar De kroeg