Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Berichtdoor davegrifen » 08 mei 2008 05:05

oke zal me zelf ook maar even invullen. :P
name: david (lang niet meer geweest wegens prive omstandig heden)
ben onder tusen 23 en speel tegen wordig met een paar maten van me de eenen keer bij mij ander keer bij hun.

dit moet wel genoeg zijn :P
groeten: david
Legers die ik speel: spacewolves, whitescars
davegrifen
Von Carstein in pettycoat

effe voorstellen

Berichtdoor Dondenser » 17 jun 2008 16:19

Hallo Mijn naam is Luuk,

ik ben een poos terug al weleens langs geweest samen met een kameraad (bas) ik speelde toen steeds met orcs en goblins en bas met high elves. mischien herrinnert iemand ons nog:p

ik vond en vind het nog steeds keivet om warhammer te doen alleen er gaat zo veel tijd in zitten :unsure:
ben afgelopen tijd heel druk geweest met school enzo dus ben er eigenlijk niet echt aan toegekomen. nu wil ik toch graag weer verder hiermee gaan.

ik heb besloten om me te richten op een 1000 pt orcs leger wat ik nu helemaal wil gaan schilderen en gaan spelen (ventjes heb ik al zat alleen mijn legerkleur is nog voornamlijk grijs :unsure: )

ik hoop ook weer binnenkort een keer langs te komen om een keer potje te spelen. :trout:
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Rensdyr » 09 sep 2008 21:30

Hej Allemaal,

Ik ben Rens, ik kom uit Den Bosch en zit nu opkamers in Nijmegen.
net begonnen met studie, ben 18 jaar oud.
Ik speel fantasy met empire, heb ongv 2500 punten denk ik.
verder heb ik nog wat kleine 40k legers, 400 punten tau, SM, en bijna 800 aan IG. Daarnaast ook nog wat andere fantasy leger(tje)s,.1500 punten Orcs and Goblins, wat dark elves en vampire counts.

probleem is dat ik nu nog al mijn legers in Den Bosch heb staan, maar misschien dat ik eens een keertje op donderavond binnen loop zonder leger ^^

Rens
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun

Berichtdoor frightcrawler » 24 sep 2008 20:30

ik ben nikie ben 19 jaar en ik kom uit ellecom(dieren) ik zit sinds dit jaar op een opleiding in nijmegen dus wou ik de lokale spellenspeciaalzaak even onderzoeken
heb een eldar leger van 600 punten geschildert alhoewel ik voor minstens 1000/2000 nog ongeschildert heb liggen
komt vooral omdat ik pas weer een paar maanden bezig ben na 5 jaar en ik naar mijn modellen keek en dacht oke ik hield toen niet van schilderen

dat terzijde was ik eigelijk van plan een algehele phoenix court in mekaar te zetten voor bij apocalypse battles

misschien heb ik hem zelfs nog af voor de mega battle (betwijfel het ten zeerste)

veder ben ik vooral actief in het spelkwartier in arnhem waar aanstaande zaterdag een toernooi wordt gehouden
frightcrawler

Berichtdoor Niobe » 18 jan 2009 17:07

Hey

Aangezien ik nieuw ben, zal ik me maar effe netjes voorstellen. :P
Ik ben Irene, 22 jaar, studente Engels in Nijmegen. Wellicht kennen sommigen mij al, omdat ik al een paar keertjes met Frank ben meegekomen.

Ik ga nu ook nog meedoen in de Fantasy campaign, en daarom besloot ik me ook hier maar eens aan te melden. ;)

Ik heb een 4000 punten (gokje) aan dark elves, en dat is voorlopig mijn enige leger. Ik wil eerst wat meer speelervaring krijgen om te kijken wat ik leuk vind, voordat ik aan een ander leger begin.

Verder zal ik jullie wel zien op de donderdag! ^_^
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Soyweiser » 18 jan 2009 23:40

Hallo,

Bij deze zal ik mijzelf ook even voorstellen. Ik ben Ids, informatica student. Ben al heel lang geïnteresseerd in warhammer(40k). En heb lang geleden ook veel in het spelkwartier gehangen, en daar warhammer fantasy gedaan.

Tegenwoordig ben ik meer van de 40k, en mijn dark elf fantasy leger zit al jaren in de kast stof te verzamelen. Ben paar jaar geleden ooit begonnen met het maken van een genestealer cult force, maar vrij snel nadat ik dit gedaan had hebben ze dit leger opgeheven. Ben nu daarom Tyranids aan het spelen. Voor een paar heel slechte fotos: http://soyweiser.eu/Public/wh40k/ (veel heb ik verder niet geschilderd, mijn tempo is niet zo hoog ). Ik denk dat ik max iets van 2000 punten heb.

Tijd lang vooral tegen wat mensen uit Arnhem gespeeld, maar wil nu ook wel eens tegen iets anders dan Ultramarines battlen ;).
Soyweiser
Towns Fool

Berichtdoor Lex » 17 feb 2009 20:22

Een introductie van een persoon genaamd (heel verassend) Lex.
Als je het verhaal te lang vind mag je het ook overslaan :P

Ik heb ooit als 7-jarig kindje met mijn papa in de moenen mij verwonderd over al die poppetjes in die plastic doosjes. toen kwam er een aardige winkelmeneer op mij af die vertelde over een spel genaamd Warhammer. Ik als klein kind vond het vechterige gedeelte niet erg interresant, maar aangezien ik modelbouwvliegtuigjes ook al erg leuk vond heb ik toen één stuks blister met tomb guards gekocht. Een jaar of twee later kwam ik er achter dat er nog iemand ander in mijn omgeving geinterreseert was in het warhammer gebeuren. Ik ben begonnen met een tomb king leger en bezocht druk de workshop in de kelder bij moenen (toen nog gratis). Na een tijdje werd het schilderen wat minder en spelen deed ik uberhaupt niet.
Toen ik me een paar maanden geleden verveelde dacht ik: 'Laat ik eens wat gaan schilderen' want ik had nog steeds ergens een onoltooid regiment. Na het regiment afgemaakt te hebben was ik op zoek naar modelletjes die ik gewoon stoer vond om te schilderen en ik kwam uit op een setje Dark Angels Veterans. Sindsdien ben ik bezig met het creeëren van een Dark Angels legertje zonder de regeltjes te kennen. ik heb gewoon maar wat willekeurige stoere armpjes gepakt en een bijpassend hoofdje gezocht. Ik ben me momenteel hard aan het verdiepen in de regels van 40k, en ik hoop dat ik de donderdagavond in de voorjaarsvakantie langs kan gaan komen met een miniem legertje.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Ronny » 08 maart 2009 17:20

Eindelijk heb ik me ook eens aangemeld dus zal ik me maar even voorstellen.

Ik ben Ronny, ik ben 19 jaar en ik studeer in Nijmegen.
Ik speel eigenlijk alleen LotR (en Battleground Fantasy Warfare maar kent waarschijnlijk toch niemand).
Verder is het denk ik wel note worthy om te zeggen dat ik de Golden Balrog in Arnhem heb gewonnen een paar maanden terug.
Ennuh... That's it.
Rejoice, for bad things are about to happen!

Killing means naver having to you're sorry.
Ronny

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 15:14

Danku! En dat mag u zeker, ik was net mijn profiel aan het updaten zodat het erbij staat.

Ik speel de laatste tijd voornamelijk 40k. Dan gebruik ik mijn Marines afwisselend voor gewone Marines of als Chaos Marines. Afgelopen 40K GT speelde ik met Chaos Marines. Ik ben op dit moment bezig met een Rogue Inquisitor legertje, waarvoor ik de regels van de nieuwe Imperial Guard gebruik. En verder heb ik, als ik goed zoek, nog ergens een Fantasy Chaos leger liggen (voornamelijk warriors, maar heb vorig jaar op het GT met Daemons gespeeld), en als ik echt echt goed zoek, moet ik ergens ook nog 2000 punten ogre kingdoms hebben liggen. Maar het kan zijn dat die ondertussen door het welbekende stofmonster zijn verslonden...

En ik zal me rond 7en donderdag eens beginnen klaar te maken om af te dalen naar de kelder. Toch even terugkomend op het mannen met rokken verhaal: is er nog een dresscode? ;)
There is nothing to fear but fear itself
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub

Berichtdoor ritchie » 07 jun 2009 19:59

haa die mensen
ik ben ondertussen zo lang non actief geweest
dat ik vind dat ik mezelf op nieuw moet voorstellen :)
ik ben ritchie! aangenaam..

Toen ik 14 was heb ik me hier aangemeld :P
ben ondertussen 17 jaar en woon nog steeds in nijmegen..

Ik heb me legertje afgestoft, heb weer interesse in de hobby, en kom mischien zelfs weer een keer langs op de club! :)

groetjes! :P
No Signature available
Legers die ik speel: Imperial Guard, Witch Hunters, Death Guard, Tau, Traitor Guards
ritchie
Itsy bitsy giant spider

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg