Hallo hallo allemaal!
Ik ben Matthijs (25m) en hoop door meer contact met mensen in de hobby, er wat actiever mee aan de slag te gaan.
Voor de mensen die graag een half levensverhaal lezen:
Ik ben als 10 jarig knaapje geïntroduceerd aan wargaming toen ik elke eerste zaterdag van de maand bij Moene & Marieke ging schilderen. Vanuit daar ben ik een heel lelijk T'au leger gaan opbouwen maar naarmate ik ouder werd, viel de hobbie weg.
Toen ik een jaar of 2 terug een 3D printer kocht ben ik er weer mee aan de slag gegaan. Met een paar tyranid, greenskin, brettonia en vampire count models draait mijn adhd volle toeren met deze hobby. Daarom hoop ik dat als ik daadwerkelijk een spel ga spelen, hier iets meer "visie" in komt (zoveel potjes verf en nooit de daadwerkelijke bordspel kant van de hobbie ervaren

).
Ik ben nu bezig met een lizardmen skirmish group voor one page rules samenstellen, maar ik ga natuurlijk maar al te graag mee in de game systems die jullie gebruiken. Ik hoop dat het geen probleem is dat de meeste van mijn miniaturen geprint zijn en geen officiële GW modellen.
Als iemand meer wilt weten, vooral vragen!
Oh en als de app groep uitnodiging aan luuk voor alle nieuwe leden geldt, dan zou ik graag in de app groep aansluiten.
Nog een fijne dag allemaal en hopelijk tot gauw!