Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor FrankV » 13 aug 2023 16:02

Welkom, welkom!
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Not banned yet

Berichtdoor henerius » 15 aug 2023 13:00

The more the merrier.

Welkom!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor LuukSalamanderFan18 » 12 dec 2023 12:48

Hallo ik ben Luuk (20 jaar)

Ik ben wat langer dan een jaar geleden met een paar vrienden begonnen aan warhammer40k. Wij zijn nog een beetje painting noobs dus onze slagvelden zien er momenteel nog wat grijs uit. Ik hoop dat ik bij deze club een beetje van de pro's kan leren schilderen.

Ik speel momenteel Warhammer 40k Space marines Salamanders met veel plezier. Op de tijd van dit bericht heb ik 1445 punten aan Salamanders.

Ik hoop binnenkort een keer aanwezig te kunnen zijn op de donderdag avond.

Dat was het een beetje denk ik.
Legers die ik speel: Warhammer 40000. Space marines: Salamanders.
LuukSalamanderFan18
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor theWoodcutter » 12 dec 2023 14:28

Welkom Luuk! :thumbup:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 14 dec 2023 11:42

He Luuk,
Welkom leuk dat je je hier even voorstelt na ons MP contact.
Er is ook een app groep (die is tegenwoordig meer gebruikt als het forum)
Dus app/pm me als je daarbij wilt
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor The great plan man » 19 apr 2024 15:16

Hallo hallo allemaal!

Ik ben Matthijs (25m) en hoop door meer contact met mensen in de hobby, er wat actiever mee aan de slag te gaan.

Voor de mensen die graag een half levensverhaal lezen:
Ik ben als 10 jarig knaapje geïntroduceerd aan wargaming toen ik elke eerste zaterdag van de maand bij Moene & Marieke ging schilderen. Vanuit daar ben ik een heel lelijk T'au leger gaan opbouwen maar naarmate ik ouder werd, viel de hobbie weg.

Toen ik een jaar of 2 terug een 3D printer kocht ben ik er weer mee aan de slag gegaan. Met een paar tyranid, greenskin, brettonia en vampire count models draait mijn adhd volle toeren met deze hobby. Daarom hoop ik dat als ik daadwerkelijk een spel ga spelen, hier iets meer "visie" in komt (zoveel potjes verf en nooit de daadwerkelijke bordspel kant van de hobbie ervaren :( ).

Ik ben nu bezig met een lizardmen skirmish group voor one page rules samenstellen, maar ik ga natuurlijk maar al te graag mee in de game systems die jullie gebruiken. Ik hoop dat het geen probleem is dat de meeste van mijn miniaturen geprint zijn en geen officiële GW modellen.

Als iemand meer wilt weten, vooral vragen!
Oh en als de app groep uitnodiging aan luuk voor alle nieuwe leden geldt, dan zou ik graag in de app groep aansluiten.

Nog een fijne dag allemaal en hopelijk tot gauw!
Legers die ik speel: Geen
The great plan man

Berichtdoor Peter de tweede » 21 apr 2024 11:58

Hoi Matthijs, welkom bij de club :).

Dat je meeste modellen 3D geprint zijn is zeker geen probleem, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er uit zien.

Ik ben niet bekend met de one page skirmish regels maar het klinkt als iets wat makkelijk te leren is, dus het zou geen probleem moeten zijn om een tegenstander er voor te vinden.
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor The great plan man » 23 apr 2024 11:18

Hoi Peter :)
Ik heb op woensdag avond cursus met de hond maar het lijkt me leuk om morgen bij moenen en marieke hoi te komen zeggen. Dat gaat waarschijnlijk niet voor 10 uur lukken. Ik kan nog wel wat beastmen die ik voor mijn broer heb geprint meenemen om te laten zien!
Legers die ik speel: Geen
The great plan man

Berichtdoor Peter de tweede » 23 apr 2024 15:01

De club is op donderdag, niet woensdag, dus dat hoeft geen conflict te geven met de hondencursus.

De club is vanaf 7 uur open maar de meeste mensen komen wat later, dus wanneer je hoi komt zeggen zou ik niet al te vroeg komen.
Zelf ben ik in ieder geval deze donderdag aanwezig en zeker benieuwd naar je geprinte beastmen.

Hopelijk tot donderdag :)
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Martijn » 26 apr 2024 10:33

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martijn en ik ben de afgelopen 3 weken op jullie club-avond geweest.
Heb je aan een gedeelte van jullie al voor kunnen stellen maar via deze wel een wat bredere introductie.
Rond mijn middelbare schooltijd was ik actief met Warhammer Fantasy. Dat is op den duur naar achtergrond verplaatst en de afgelopen 10-15 jaar heb ik daar vrijwel niks mee gedaan.
Met de introductie van The Old World leek met me leuk om gelijkgestemden op te zoeken en weer actiever in de hobby te duiken.
Na wat meegekeken te hebben en de schilder-activiteiten weer te hebben opgepakt hoop ik via deze we ook weer eens een potje te kunnen spelen.
ps de appgroep lijkt me handig dus ook daarover wil ik graag in contact komen.
Tot volgende week donderdag!
Legers die ik speel: Warhammer old word: Dark elves & Dwarfs
Martijn

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg