wat wordt het meest gespeeld ?

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: wat wordt het meest gespeeld ?

Berichtdoor Beastherder » 14 mei 2021 11:51

Ja hoor, alles is bruikbaar door alle smaken Marines zoals ze in de doos zitten :yes:

Je hebt ook niet veel keus, die startset modellen zijn zgn mono-pose dus kunnen maar op 1 manier gebouwd worden (zonder intensief hakwerk)
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 14 mei 2021 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor shogun » 14 mei 2021 12:23

[quote="Joost-FOW"]thnx voor alle info :tu:

na nog wat rond gekeken te hebben, heeft het zeer ruime aanbod van de space marines me over de streep getrokken...ik twijfelde want elke faction heeft wel wat moois .
Het is de starterset geworden, kan ik mooi effe vooruit en een beetje afwisseling tussen mijn fow en ty en nu 40k kan geen kwaad.

de space marine codex was nu niet leverbaar (waar ik nu keek in ieder geval)

de set zal best vaker gekocht zijn :wink: , kan ik alles gewoon in elkaar zetten zoals waarschijnlijk in het boekje staat of kan ik beter eerst een codex kopen ?

Afbeelding[/quote]

Dag Joost, kleine tip: neem een kleurenschema wat je kan gebruiken voor meerdere (count as) space marine legers. Je kunt dan altijd makkelijk switchen naar een andere faction / speelstijl zonder dat het er raar uitziet op het speelveld. Het is raar om ultramarines te gebruiken als blood angels of white scars maar als je zelf een bepaalde / creatieve kleur gebruikt dan kun je ze altijd een eigen identiteit geven. -_-
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Joost-FOW » 14 mei 2021 12:53

thnx ... voor de info :tu:
ik heb even gedacht de spacemarines nato kleuren te geven met blauwe helm, maar een keer een ander kleurtje naast mijn leger kleuren van fow is ook wel lekker ... ik laat m'n gedachten er nog even over gaan :tu:
Legers die ik speel: • Flames of War - WWII •Team Yankee WWIII •epic battles ACW
Joost-FOW
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor Beastherder » 14 mei 2021 13:17

Als je nog wat inspiratie zoekt

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Joost-FOW » 14 mei 2021 14:21

teveel keuze is ook niet altijd goed :grijns: :tu:
Legers die ik speel: • Flames of War - WWII •Team Yankee WWIII •epic battles ACW
Joost-FOW
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor Joost-FOW » 14 mei 2021 16:12

na olive drab primer, mooi blauw gemaakt ... daarna toch voor wat anders gegaan, zonder voorbeeld is het wel even testen hoe het uitpakt ... we gaan t zien :tu:
Joost-FOW
Ogre with nifty pigtails

Vorige

Keer terug naar De kroeg