GW rumour engine

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: GW rumour engine

Berichtdoor Beastherder » 02 jul 2026 10:26

Ik denk iets van een magic user, maar dat kan uiteraard ook voor AoS zijn.
Kislev verwacht ik ooit nog wel als Old World fractie, maar zou wel heel snel zijn.

Kislev was natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld, maar het is wel mogelijk.

De meeste van die Rumour Engine plaatjes zijn met een paar maanden wel bekend (soms zelfs dezelfde week), maar soms duurt het veel langer, als in járen
De oudste nog niet opgeloste rumour engine is van september 2022 :o , maar vermoedelijk is dat van een model dat gecancelt is??
Er staan ook nog twee open van 2024.

Kislev volgende maand is erg onwaarschijnlijk, maar over 1 à 2 jaar? Dat is wel een reëele optie, denk ik ^_^

Voor een overzicht van alle rumour engines en hun oplossing: https://warbosskurgan.blogspot.com/p/rumour-engines.html
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 07 jul 2026 15:20

Afbeelding

Staart van een Lizardmen of een 40k alien? :scratch:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2026 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 jul 2026 16:32

Age of Sigmar Deepkin?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Vorige

Keer terug naar De kroeg