The Lord Inquisitor - Prologue

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

The Lord Inquisitor - Prologue

Berichtdoor mathijs97 » 28 aug 2016 19:44

bij het zien van de prologue dacht ik dat sommige van jullie wel geïnteresseerd zouden zijn.

https://youtu.be/cZc6cr6G2E4
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Re: The Lord Inquisitor - Prologue

Berichtdoor Dragorius » 29 aug 2016 13:54

Ik vind de voice-acting niet bepaald geweldig en ook hoe de henchmen tegen de Inquisitor praten, plus zijn wel erg jonge voorkomen niet bepaald passen.

Ja dat is azijnzeiken want het is fanmade maar dat waren wel zaken die me opvielen. Met name de voice-acting. De stemmen lijken niet te passen bij de karakters...
In Space, There Is Only Binary... :P
Dragorius
Gigantic Dwarf

Berichtdoor Beastherder » 29 aug 2016 15:07

What He Said....

De wereld ziet er geweldig uit.
De architectuur, de belichting, een prachtige visie van het 40k-universum :tu:

Waar het hapert zijn de mensen.
Het acteerwerk is middelmatig, maar dat is te vergeven. Ook de manier waarop ze bewegen is het 'net niet'

Het is de zogenaamde 'uncanny valley'.

Wij mensen zijn erg goed in het herkennen van andere mensen, en zien heel goed als er iets niet klopt, ook al kunnen we moeilijk verwoorden wat er dan niet klopt. Het 'voelt' verkeerd.
Bij een grote Hollywood productie met wat miljoenen te spenderen kunnen ze dit tegenwoordig steeds beter oplossen via Motion Capture.
Hiermee kun je al die onbewuste lichaamstaal en bewegingen die iemand 'menselijk' maken vertalen naar een animatie.
Ik snap dat dat hier geen optie is, maar dan zouden ze beter kunnen kiezen voor een meer 'tekenfilm'-achtige stijl ipv proberen zo foto-realistisch te gaan. Bij een tekenfilm klopt de lichaamstaal ook niet, maar het stoort juist minder
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 29 aug 2016 19:20

motion capture is voor de gelaatsuitdrukkingen gebruikt, voor het lichaam weet ik dat niet zeker.
het eindresultaat zal een stuk beter zijn omdat dat een download gaat worden ipv een realtime render.
ik ben het eens dat sommige dingen net niet lekker lopen zoals dat de spraak en de lippen niet synchroon lopen, maar ben zeker enthousiast voor het potentieel dat hier in zit! :D
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor kaleith » 30 aug 2016 10:37

motion capture is zeer zeker voor lichaamsbeweging gebruikt, niet alleen voor films maar ook in video games. De eerste mortal kombats, bijvoorbeeld, hadden alle moves gemocapped (albeit op prut resolutie) voor meer realisme.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor mathijs97 » 30 aug 2016 12:20

ik bedoelde in voor deze specifieke film :wink:
mathijs97

Berichtdoor Beastherder » 31 aug 2016 16:48

Volgens 'iemand op het Internet' is de oorzaak van de problemen met de stemmen het feit dat het oorspronkelijk in het Duits is opgenomen :dunno:

Een rare keuze, de Engelse markt lijkt mij veel groter
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Rudi XXL » 01 sep 2016 11:31

Als dat zo is snap ik het enigszins aangezien er nog steeds volksstammen Duitsers zijn die geen woord Engels spreken.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL

Berichtdoor kaleith » 01 sep 2016 15:47

[quote="Rudi XXL"]Als dat zo is snap ik het enigszins aangezien er nog steeds volksstammen Duitsers zijn die geen woord Engels spreken.

Provinciaal duitsland heeft idd nog weinig engels buiten Nordrheinwestfalen (want Platt is erg verwant aan engels).
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith

Berichtdoor Chris » 12 sep 2016 20:01

Hier in Hannover op de club spreekt/verstaat iedereen Engels, maar ze hebben stuk voor stuk liever alles in het Duits. Geen kwestie van het niet kunnen of willen, puur qua voorkeur. Beetje op dezelfde manier als dat ik alles liever in het Engels dan Nederlands heb. Dus als je dan als Duitse ontwikkelaar toch bezig bent (zonder loon), kun je het net zo goed doen zoals je dat zelf het coolste vindt.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Keer terug naar De kroeg