Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 08 aug 2012 16:21

Hallo mensen, ik ben Jan (22 jaar) en beginned 40K speler, had vorige week al een avond met jullie doorgebracht (die rare snuiter met de blauwe spijkerjack die de spelers lastigviel in de achterhoek) en daarna mijn eerste SM leger opgepakt na aanleiding van de games, boeken en de aardig vent die niet ophield spiderpig te zingen tijdens de uitleg.
Ben momenteel bezig mn leger op order te zetten (lees als, HOW DOES I PAINT ITTY BITTY MAN?!) en val jullie morgen avond wel weer lastig met van die irritante vragen.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor brammo1991 » 11 aug 2012 23:30

Hee iedereen,

Bij deze heb ik eindelijk de moeite genomen om op een paar knopjes te drukken en wat te klikken, waarmee ik dus op dit forum ben terechtgekomen.
Laat ik me dan maar voor stellen, de naam is Bram, 20 jaar, student bedrijfseconomie aan de HAN en ik zit lekker op kamers.

Voor de verderrest valt er niet zoveel te vertellen. Dus ik zie jullie vast wel weer op een willekeurige donderdagavond.

Cheerio
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 25 aug 2012 11:06

Hallo! Welkom.

Doet me er trouwens aan denken dat ik mezelf nog niet eens heb voorgesteld...
Ik ben Mick, 14 jaar, woon in Nijmegen
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor meandi » 28 aug 2012 13:06

Hallo,

Na een paar jaar niet meer gespeeld te hebben heb ik een paar maanden geleden mijn modellen maar weer eens uit de oude schoenen doos gehaald en na een paar potjes met mijn oude Warhammermaatjes besloten weer actiever te willen gaan spelen. Ik ben al een keer of twee op de donderdagavond wezen kijken en dit is mij goed bevallen.

Ik ben Steven, 22 jaar oud en studeer natuur-en sterrenkunde in Nijmegen. Ik ben in het bezit van een Dark Elf leger waarmee het mij wel moet lukken om 3000 punten op tafel te zetten. Ook heb ik nog een Empire en een Skaven leger, helaas zijn deze twee nog niet aangepast op de nieuwe regels en dus erg moeilijk speelbaar op het moment. Het grootste deel van mijn leger is nog niet geschildert, maar dit gaat zeer gestaag de juiste kant op.

Het lijk mij in ieder geval mooi om zo nu en dan eens een keer een pot te spelen en zo langzamerhand helemaal bekend te worden met het huidige regelpaket.

MVG
Steven
Legers die ik speel: WHFB Dark Elves
meandi
Von Carstein in pettycoat

Even voorstellen

Berichtdoor Trotsbaard » 07 jan 2013 12:49

Dag mensen,

Ik ben Roy, afgelopen weken ben ik weleens wezen koekeloeren op de warhammer avond, je hebt me vast wel stilletjes aan de schildertafel zien zitten. Ik heb als puber zijnde mijn miniaturen aan de kant geschoven en verkocht, als arme puber was voor mij de hobby onbetaalbaar, ook omdat ik flink veel uitgaf aan elektrische gitaren. Nu ben ik onlangs weer verslingerd geraakt toen ik laatst even langs Moenen opliep en ik besefte dat ik een flinke cent te besteden heb en ik altijd veel plezier heb gehad in het schilderen en knokken met m'n mini's. Dus het is tijd om de dobbelstenen en pencelen weer aan het werk te zetten. Ik ben begonnen met Wood Elves die ik al gauw weer aan de kant geschoven heb omdat ik iets miste( koppigheid, bijl en een baard!) dus nu heb ik mijn toenmalige leger: dwarfs weer opgepakt. Op het moment heb ik 3000 punten aan dwarfs die allemaal nog gepainted moeten worden, maar wel speelklaar zijn. Er is flink veel veranderd in de regels in tussentijd, dus die zullen even flink weer in mijn brein geprent moeten worden. Je hoeft nu niet meer te guessen in de shooting phase?? hmm dat word knallen met die thunderers. Groetjes!
Zonder baard ben je niks waard!
Legers die ik speel: Dwarfs, Chaos space marines
Trotsbaard

Berichtdoor martijntjegerritsen » 23 jan 2013 23:40

Hoi,

Martijn hier, 27 jaar en na een jaartje hobby'en ben ik wel klaar om me te mengen met de pro's :grijns: . Vroeger net als Roy (van de post hierboven) wel eens een Wood Elf of twee geverfd tijdens die ongemakkelijke puberjaren, maar met weinig verve.
Twee weken geleden wezen kijken bij jullie en was erg onder de indruk. Kreeg veel energie en de sfeer was fantastisch. Vorige week was ik op vakantie in Merry Ol' England maar ben van plan morgen weer voor de deur staan. Heb nog weinig ervaring in het gaming verhaal, maar enjoy het verven. Ben ook van plan dus iets mee te nemen om me bezig te houden.
Qua army heb ik al aardig wat World Eater modellen( ong.2000pt. incl. een zooitje demons) klaar staan, en ben benieuwd ook daar wat mee te doen. Mijn Orks zijn nog groen achter de oren en heb er nog niet genoeg gevonden voor een Waagh, maar dat zal ook niet lang duren als ik kijk naar het plezier wat ik er van krijg!

Tot snel,
Gr.
Legers die ik speel: 40K: Chaos Space Marines (>2500) Blood Angels (<1500)
martijntjegerritsen
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor jibberjabber » 11 mei 2013 23:13

hallo,

Mijn naam is Bram, ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echte game gespeeld.
Dit beviel me wel dus nu ga ik mijn eigen (space marines)leger bouwen.
Op het moment heb ik nog niks om een game mee te kunnen spelen maar daar hoop ik in de toekomst verandering in te brengen.
Ik ben ongeveer op de helft van deel 2 van de horus rising serie en een leuk gesprek hierover hebben is zeker welkom. ;)
Is er iemand die met mij een game wil doen?
Het liefst zou ik space marines doen, maar iets anders is ook goed.

Tot donderdag,

Bram
Legers die ik speel: warhammer 40k maar ik heb nog niet echt een leger
jibberjabber

Berichtdoor Matthijs » 10 jun 2013 16:41

Hoi, ik zal me ook voorstellen.

Ik ben Matthijs. 30 mei was ik bij Moenen en Mariken en heb toen voor het eerst sinds lange tijd weer warhammer gespeeld. Ik heb een paar jaar bij Hammertime in Oss gespeeld, en daarna een paar jaar niet meer maar wil toch graag weer gaan spelen. Van fantasy speel ik wood elves, met 40K (nog) niets.

Verder houd ik van fantasy boeken, lees momenteel de Wheel of Time reeks, en ik larp.

groeten,
Matthijs
Legers die ik speel: Wood Elves
Matthijs

Berichtdoor Teriderol » 13 sep 2013 23:10

Hoi mensen van Hive Novio,

Laat ik me voorstellen, mijn naam is Rens. Ik heb de kelder al 2 keer mogen aanschouwen.
Een stel vrienden spelen warhammer Fantasy, daardoor ben ik eens gaan kijken naar de regels, deze bevielen mij. Toen heb ik met hen besproken wat een redelijk leger voor mij zou zijn. Naast dat ik (on)ordelijke ravage en lelijke strategieën hou, ben ik met mijn waterpolo hobby wel blij met wat stevigers. Dus mijn keuze tussen beast men, tomb kings en Ogre Kingdoms viel op de laatste. Op het moment is mijn leger nog niet erg groot, maar waarschijnlijk gaat die langzaam groeien. Mijn favoriete modellen zijn gnoblars.
Naast dat ik nu WHF erbij heb gekozen, speel ik vooral tabletop RPG's, D&D 3.5, vampire en een beetje paranoia. Ik heb 4.0 gespeeld om ermee te beginnen, maar daarbij was het of heel sterk of allemaal hetzelfde. Dus uiteindelijk naar 3.5 overgestapt en gemerkt dat je zoveel meer keuze had.

tot gauw,

Rens.

P.S.: ik zou graag wat ervaring opdoen, ik kan een allied army van 400 punten maken om in koppels te spelen. 640 is momenteel maximaal vanwege core.
Ogres don't do contemplative head scratching, preferring to smash things they don't understand.

An ogre treats his club like an extra limb, and will only eat it in the most dire of circumstances.
Legers die ik speel: WHF Ogre Kingdoms
Teriderol

Berichtdoor blaze unlimited » 21 jan 2014 12:51

Hallo allemaal,

Ik ben Luc en ben een student kunstmatige intelligentie op de universiteit.
ben vorig jaar begonnen met 40k(dark vengeance) nadat ik al een aantal horus heresy boeken had gelezen.
Ik heb Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels en Orks.
Verder lijkt het me wel eens leuk om een 40k RPG te doen mochten andere mensen dat ook eens willen/ ervaring mee hebben.
Als iemand dus eens een potje 40k wil doen voel ik me ten zeerste aanbevolen (kan van elk leger als het goed is minimaal 1500 punten op de been brengen.

tot snel,

Luc
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg