regiments of renown

regiments of renown

Berichtdoor Gast » 15 maart 2012 16:52

zijn regiments of renown toegestaan in een DOW leger?

mvg,

alex van der kort
Gast

Re: regiments of renown

Berichtdoor TROLL » 16 maart 2012 09:19

Hallo Alex,

Op toernooien zal t niet altijd meer worden toegestaan, maar op een club avond of een battle met vrienden zou ik zeggen waarom niet! :)

Regiments of renown en dogs of war stammen ergens uit editie 5. En zijn daarmee niet toegespitst op deze editie. Ze zijn duurder dan gelijke tegenhangers.

Als je het leuk vindt om ermee te spelen is dat na afstemmen met je tegenstander meestal wel in orde :) op toernooien zal t wel een probleem kunnen worden.

Als de vraag gaat over het Deamons en Damsels toernooi dan zal ik daar als regel schrijver antwoord op geven:
Ja In het dogs of war leger zijn Regiments of renown toegestaan.

Toelichting:
Dogs of war (het leger) bestaat in mijn visie uit: de Dogs of war en regiments of renown.
Daarnaast is ons toernooi bedoeld als een vriendschappelijke gelegenheid en ben ik van mening dat dogs of war een unbalanced leger is in het voordeel van de tegenstander van het dogs of war leger. Het is leuk om mee te spelen en het is nogsteeds legaal (al zal je wel gewoon moeten voldoen aan de army building regels van de 8th edition)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Re: regiments of renown

Berichtdoor Gast » 16 maart 2012 21:54

ok bedankt voor het antwoord,

ik bedoelde inderdaad of regiments of renown toegelaten worden tijdens het D&D toernooi. Ik zla dan waarschijnlijk met een leuk regeiments of renown leger komen.

mvg,

alex
Gast

Plaats een reactie

Quote geselecteerd

Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.

Keer terug naar Daemons & Damsels 2012 FAQ-vraag maar raak.