Deam & Dam spamtopic 5 (of zo): Sportiviteit

Alles over dit toernooi van 2008 hier.

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 dec 2008 18:21

Oke. Ik ben ZEKER niet voor een systeem waarbij je lijsten gaat beoordelen op balans. Ik zou het graag willen maar ik heb meegemaakt dat dit gebeurde en dan moet je criteria gaan stellen. Het kan dan zijn dat een hele fluffy lijst als 'ongebalanceerd' wordt gezien omdat het bijvoorbeeld alleen maar troop choices of heel veel special choices heeft, terwijl dat een leger niet perse hard hoeft te maken.

Ik ben ook niet direct voor een sportiviteitsprijs. De meeste systemen die volgens mij goed werken zijn systemen die ik niet kan bespreken omdat spelers niet mogen weten hoe het werkt (omdat er anders rekening mee gehouden kan worden). Maar je zou bijvoorbeeld mensen die 0 punten geven of krijgen iets meer in de gaten kunnen houden en letten op onsportief gedrag, en daar eventueel gele kaarten o.i.d. aan verbinden.

Rant over...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 08 dec 2008 20:48

tegen sportiviteit

voor hard optreden tegen etters

snij ik daar mezelf 2x in de vingers
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Vorige

Keer terug naar Deamons & Damsels 2008