Start campaign 2008

Berichtdoor vhati » 12 jun 2008 15:52

lijkt me wel en aangezien je alleen goud mag inzetten voor extra punten in je lijst dan dus elke beurt al je goud uitgeven aan bonuspunten voor je leger.
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Caladai Doomblade » 12 jun 2008 21:19

Even een paar vraagjes bij de campaignregels, voor de duidelijkheid:

Wizard tower: mag het ook gebruikt worden om een lvl 3 wizard te upgraden?
is het gratis spell voor een wizard naar keuze of voor de wizard die geupgrade wordt?

Lizardman zigurat: Mag een lord op deze manier 150 punten aan magic items?

Event: Elite army:

Boven de 2000 punten dus minimum 3 of meer core (2 of meer voor HE)?

Mag je conquest punten (van battles die je speelt) opsparen of gaan die ook aan het eind van je beurt weg?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 12 jun 2008 22:54

het gold: er staat in dat je dat per beurt krijgt en na die beurt weer kwijt bent.

De wizard tower: er staat gratis level 2 upgrade. (dus geen level 3 of 4) de spel hoort bij de tovenaar die de level 2 upgrade krijgt, de spell hoort bij het level(dus je hebt niet 3 spells oid)

lizardmen sigurtat: ja een lord mag op deze manier 150pts aan magic items(weer mogen de 50pts aan extra niet gedeeld worden met de 100 van de character)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor TROLL » 12 jun 2008 22:55

de conquest points(empire points dus ;) )

die spaar je gewoon op.

en ja voor 2000pts is elite army dus minimum 3 core(HE 2 core)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 jun 2008 07:25

Thanks.

Ik ben er komende donderdag dus niet. Heb vrijdag eindpresentatie voor mijn afstuderen... Moeilijke keuze, maar ik denk toch dat ik maar ga proberen af te studeren en daarvoor moet ik dan maar een keertje club missen... snif...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bob » 16 jun 2008 08:11

@ caladai
snif.. Ja, je wekelijkse warhammerdrugs portie missen is moeilijk
maareh
Succes!
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor TROLL » 16 jun 2008 08:20

Goed iedereen die mee doet. (en nu dus de ondergang tegemoet ziet in kleine groene ventjes met donker blauwe robes ^_^ , as if hehe)

Dönerdag beginnen we met beurt 1, laurens is er niet maar ik heb zijn uitdaging al wel binnen dus dat is geen probleem.

laat even weten of je er wel of niet bent aub

alvast bedankt :p
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 16 jun 2008 08:33

ik ben er donderdag
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor vhati » 16 jun 2008 16:03

ik ben wel van plan om te komen, dus als ik niet met opzet overreden word ben ik er :D
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Richard » 16 jun 2008 16:27

Check:

update: speelt nu met tomb kings... don't ask!

effe vraagje: hoe werkt die tovenaar update trick voor mijn liche priests?
neem aan dat hij nu met 3 D6 mag casten... maar heb ik gewoon pech wat de extra spell betreft?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar WHFB Campaign 2008