campaign 2008 meningen vragen etc?

Berichtdoor marachii » 02 okt 2008 16:22

ging er van uit dat die orcs wel bij mij hoorde ja.. anders zou wel lame zijn als lizzies en meer punten hebben, en een gorka dinges extra hebben en een extra +1 to cast.. zou niet helemaal eerlijk geweest zijn..
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor theWoodcutter » 03 okt 2008 09:52

Ik wil in ieder geval nog even vermelden dat ik erg genoten heb van de battle van gisteren. Met 7 spelers (uiteindelijk), wat omstanders en aardig wat modellen op tafel was het behoorlijk chaotisch. :D

En dat vind deze chaos speler helemaal niet erg... :whistle:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Richard » 03 okt 2008 09:54

Het was idd een geweldig zootje. :laugh: Maar wel mooi om te zien!

Alleen jammer dat de "verkeerde kant" heeft gewonnen! Dat doet onze good-side spirit geen goed! :(

But believe us... Evil shall not prevail!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Dondenser » 03 okt 2008 10:20

Het was zeker gaaf ja, puik werk theo!!

@ richard, bijda andere battle won ook "de verkeerde kant" (voor ons dan)
dat houdt het wel spannend
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Richard » 03 okt 2008 13:37

tja...
maarja ;) als fanatieke Good-sider zie ik het liefst alleen overwinningen aan onze kant!
Bovendien had ik een beetje het idee dat de battle die vincent en ik speelden een beetje een "side-game" was. :P Toch in iets minder spectaculair dan een 7 player battle!

Desondanks was het voor mij grappig om te spelen... ( denk dat het voor vincent iets minder was ( hij heeft 1 wound gedaan in de hele battle :huh: ) Ik heb nog nooit zoveel pech bij elkaar gezien! )
Echt jammer, want was best spannend geworden als de Dice god's niet vertoornd zouden zijn geweest.
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 03 okt 2008 14:35

hehe richard? de fanatieke good guy? ;)

yeah right ^_^

maar ben blij dat iedereen het leuk vond, is voor mij uiteraard ook allemaal leren etc want kan natuurlijk altijd wat missen of te goed of te slecht zijn.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 03 okt 2008 15:16

Maakt niet uit trollyboy, het was echt een leuke battle. En daar gaat het toch om! (anderen in ieder geval, mij gaat het eigenlijk alleen maar om het winnen...;-)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Richard » 03 okt 2008 15:32

hehe richard? de fanatieke good guy?

Jah ik weet het, Das idd onwaarschijnlijk :P

Maar doe wel me best om "Good" over te komen...
:BOFH: ROARR!!! Rip them to schreds, Tear their bloody dark elf hearts out!!! RAAAGHHH!

:P
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 10 okt 2008 18:20

Goed zoals iedereen kan zien heb ik vandaag flink wat bijgewerkt aan de campaign de volgende stukken verhaal staan op de site, en de battles zullen hopelijk zondag middag klaar zijn.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Vorige

Keer terug naar WHFB Campaign 2008