Start campaign 2008

Berichtdoor Atze » 22 apr 2008 16:36

over dat 1000 punten, als we niet volgende week al beginnen kan ik het wel afkrijgen denk ik, en anders kan ik misschien wel iets lenen van de één of ander tot ik het zelf heb misschien? :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor TROLL » 22 apr 2008 17:24

nou technish gezien is het met 2 sets mighty empires voldoende om 12 spelers te huisvesten.

dus meer als 8 kan ;)

en atze, ja dat kan, ik heb een 2500pts chaos army, al heb ik natuurlijk niet alle units je kan wel wat lenen als dat dan nodig is

en over het uitstellen tot na de examens

lijkt me een goed plan(hoe meer spelers hoe meer vreugd ofzoiets)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor vhati » 22 apr 2008 17:27

fret ?? ach ja, argle burgle glop glif klinkt veel interessanter [en ja het zijn allemaal bestaande woorden] ik heb iig 1000-1500 puntjes aan pupkes staan hier dus als ze in elkaar gezet zijn kan ik meedoen
Laatst bijgewerkt door vhati op 22 apr 2008 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 apr 2008 18:00

@TROLL: Hoe meer mensen hoe meer vreugd is goed, maar let met 2 dingen op:
1. Hoe meer mensen hoe meer kans op 'iedereen wil met .... battlen'. Met 12 man heb je best kans dat diegene die op het punt staat te winnen ineens door 10 man wordt aangevallen... Misschien wat lastig.

2. Een campaign brengt wel wat verantwoordelijkheid met zich mee. Het is wel de bedoeling denk ik dat je er vaak bent (bijna altijd dus) en dat je niet halverwege er mee ophoud. Het was eerder met 8 man al wel eens moeilijk om iedereen aanwezig te laten zijn.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 22 apr 2008 19:02

ja dat klopt

daarom lijkt het me een goed idee mensen te nemen die er vrijwel altijd zijn

al is het lullig tegen over andere mensen :dunno:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 apr 2008 20:11

Dat is niet lullig. Meedoen is een commitment en als je dat niet op kan brengen moet je gewoon niet meedoen. Dat is niet erg, het is pas erg als je meedoet en mensen teleurstelt omdat je er niet vaak kan zijn of halverwege stopt.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor drava » 22 apr 2008 20:32

Ja daarom doe ik ook niet mee, ik kan weleens vaker niet door mijn studie en die laat ik dan voor gaan. Het is niet anders jammer genoeg. :nono:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor MisterDutch » 22 apr 2008 20:49

Omdat ik al meedoe aan Theo's campaign die wordt gespeeld onder de Bemmelnaren (en één Elstenaar, als ik me niet vergis) houd ik mij maar buiten deze club-campaign, zeker vanwege de eindexamens die over een maandje ofzo beginnen...

wel goed initiatief Theo, vind het goed dat je de moeite neemt om zulke dingen te organiseren! :thumbup:
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
MisterDutch
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Atze » 23 apr 2008 07:27

Meestal ben ik er wel, alleen af en toe zit ik met proefwerkweken (eens in de 6 weken) of een andere rede dat ik niet kan, maar ik probeer er zo vaak als maar enigszins mogelijk is te zijn.

@Theo: Oké bedankt, dan kan ik zekersteweten mee doen ^_^
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor TROLL » 23 apr 2008 10:41

tof :D

mja iedereen voor het kopen van 2x mighty empires?
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar WHFB Campaign 2008