Warhammer 40,000 campaign 2007 fluff stuff

Alle hippe verhaaltjes over je hippe heldhaftige soldaatjes kun je hier posten. =0)

Warhammer 40,000 campaign 2007 fluff stuff

Berichtdoor Bob » 09 apr 2007 18:10

Ik zal maar beginnen

Ik doe mee aan de campaign met
Space Marines: Imperial Fists 3rd company (rode armour rims, volgens de codex astartes)
Traits:
Voordeel
Suffer not the work of Heretic: Devastator en Tactical squads mogen voor +3p per model de tank Hunter skill (+1 op Armour penetration)
Nadeel
Death before dishonour: mijn tegenstander mag kiezen om op een d6 rol van 4+ nog een beurt te spelen aan het eind van de battle.

Ik heb
1 HQ (captain met command squad)
1 Elite Terminator Assault squad
3 Troops (2 Tactical squads en 1 Scout squad)
1 Fast Attack Assault squad met jumppacks
1 Heavy support Devastator squad

Dit is (omdat ik volgens de background speel en alles wat het kan, frag en krak grenades en de tank hunter skill heb gegeven, in total +6p per model :( 1.500 punen

Ze zijn grotendeels geschilder en ik ben nog heel erg mijn best aan het doen op een terminator librarian en terminator chaplain

De kaartjes wil ik mooi maken met op elk kaartje een leuk plaatje (dus niet 30 keer swamp met hetzelfde plaatje;)
Dat doe ik zelf of met de hulp van Skevan, als er nog ander photoshoppers zijn, meld je aan -_-
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Taurgle » 09 apr 2007 18:48

Ik doe mee met de Tau - O'Shovah Breakaway faction.

Voordeel:
Alle units hebben de Ork Fighter special rule (preferred enemy: Orcs) en bonding knives zijn gratis voor teamleiders.
Tevens zijn de Crisissuits 1+ in de army list.

Nadeel:
Ethereals, Kroot en Vespids zijn niet toegestaan binnen deze Tau lijsten, tevens zijn alle andere units uitgezonderd FW 0-1 (!)

Wat heb ik momenteel?
HQ: O'Shovah + Commander XV8
Elites: 2 XV8 en XV25 Stealthteam (3 man) met Markerdrone.
Troops:2 x 12 Firewarriors + Devilfish
Fast Attack: 6 Gundrones, 1 Piranha Skimmer, 5 Pathfinders
Heavy Support: 1x XV88

Oh, trouwens, ik heb een grafische achtergrond, kan creatief tekenen en hou wel van werken met Photoshop, dus als je hulp nodig hebt - vraag gerust.
Ik kan alleen niets printen :D (geen printer thuis), maar kan wel dankzij Gmail mijn bestanden tot een grootte van 2Gb op de mail zetten naar iemand die wél kan printen.

EDIT: regels aangepast, nagetrokken in Codex. Modellen toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Taurgle op 30 apr 2007 22:17, in het totaal 7 keer bewerkt
Taurgle

Berichtdoor Caladai Doomblade » 10 apr 2007 15:34

Ik wil ook wel wat photosoepen. Dan moet ik wel een standaard kaartje hebben om het op te baseren, of ben je nog aan het denken over design?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Atze » 10 apr 2007 15:44

Opzich kan ik wel photoshoppen, maar net zoals Caladai hierboven zou ik wel graag iets hebben waarop ik het allemaal kan baseren. Laat maar weten als ik nodig ben :p
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Taurgle » 13 apr 2007 18:55

Hmm ik had toch wel meer reacties verwacht na zo'n poosje met wat armyfluff achtige posts :(
Ben best benieuw naar de legers die meedoen en wie ze spelen.

Dus aub, komt U maar met de fluff stuff! :p

EDIT: btw, nog hulp nodig met de Photoshopperij?
Taurgle

Berichtdoor Atze » 13 apr 2007 21:37

Bij eldar zijn er geen Craftworlds meer dusssss heb ik niet echt veel interessants qua speciale regels enzovoort. Ik kan wel zeggen dat ik tot nu toe aan modellen heb:
- HQ. Eldar Farseer
- Elites. 5 Fire Dragons incl. Exarch
- Troops. 5 Eldar Rangers
- Heavy Support. Eldar Falcon

Als het goed is zal hier aankomende week/maand een unit Dire Avengers bij komen en ook heel misschien een unit Warp Spiders.

Dit is wel ongeveer alles wat ik tot nu toe kan vertellen :dunno:
Ik hoop dat je er iets aan hebt :P
Atze

Berichtdoor Taurgle » 13 apr 2007 22:40

(:ot::laugh: Even Off-Topic:) Hmm da's 57,50 euro bij elkaar toch?
Wat je misschien beter zou kunnen doen is de battleforce aanschaffen.
Die geeft je:
*8 Eldar Guardians
*5 Dire Avengers
*1 Wave Serpent
*1 War Walker
*Guardian Heavy Weapons Platform met crew.

Zo'n doos kost je 80,- euro maar dan heb je wel meteen een goede core voor je leger - zeker naast datgene wat je al hebt (ik lijk wel een verkoper :blink: )

Zo ben ik gestart met zowel de Necrons als Tau.
Best leuke aanschaffen vind ik zelf, misschien neem ik nog wel een tweede battleforce voor de Tau over een poosje aangezien de units daarin altijd handig zijn!
Taurgle

Berichtdoor Atze » 14 apr 2007 10:26

ja, misschien wel een goed idee, maar ik zal er toch maar eens over gaan nadenken want in één keer 80 euries neerleggen is toch pijnlijker dan verdeeld over 2-3 weken 57.50 euros betalen. Dus ik zal nog wel even kijken wat ik ermee ga doen ;)
Maar het is in ieder geval wel een zéér goed alternatief voor het begin van m'n legertje :)
Atze

Berichtdoor Bob » 14 apr 2007 10:59

Ik ga volgende weekend een middagje fotosoepen met Skevan, heb ik daarna nog hup nodig dan horen jullie het, heel erg bedankt voor het aanbod i.i.g.
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Taurgle » 26 apr 2007 22:41

Kom op menschen die meedoen aan de 40k campaign, laat es weten waar jullie mee gaan battlen!

Aap noot mies inmiddels bekend dat Bob toch voor de Nids gaat (yay!) maar wat gaan jullie voor legers kiezen???
Taurgle

Volgende

Keer terug naar 40K campaign 2007 fluff-stuff