Maar eens wat Threadomancy
Wie bewaart die heeft wat! (een hoop oude meuk

)
Twee jaar en een beetje, een hoop gebeurd in miniaturenland
Warcry: is stabiel gebleven, tijd om het weer eens te spelen.
Benieuwd
of er nog een nieuwe editie komt.
0 modellen om te schilderen
Warhammer The Old World:-Skaven

zijn gekomen en gegaan
-High Elves zijn gekomen en gegaan
Ik heb geen tijd (en geld

) om alles bij te houden. Was een leuk en geslaagd avontuur.
Ik vind ToW een erg leuk spel, goede regelset, maar oude mini's
Age of SigmarNee, regelset is niet leuk, modllen zijn ok, alleen Lizardmen/Seraphin zijn wauw.
Allen wat spul van gekocht om direct door te verkopen om hobbybudget te creëren
Warhammer UnderworldsVond ik super in het beging, maar een collectible competitief card/miniatures game.
Nee, allang de brui aan gegeven. Heeft wel de leukste modellen.
Waarschijnlijk is er nooit geld en tijd meer, maar wie weet dat er een super-leuke warband komt die ik moet hebben en schilderen. Er zijn zoveel mogelijkheden
Warhammer 40,000Die is moeilijk omdat ik de setting het leukst vind, maar de regels bagger.
-Tyranids Er zijn met de nieuwe 10th edition modellen gegaan (de oude modellen) en gekomen (de nieuwe) en deels weer gegaan.
Vorig jaar voor het Grand Tournament mijn nieuwe schilderrecord gevestigd. 103 modellen in 18 dagen (zie elders).
Die ben ik nu aan het pimpen, maar ze zijn af.
Er komt een Kill-Team aan, Raveners en Hormagaunts, die worden bij dit leger gevoegd en een deel gaat er dan weer weg.
2.000 p is genoeg, genoeg om 1.500 te varieren, en heel af en toe een wat grotere battle te spelen
En 30 Barbgaunts was leuk voor 1x een toernooi, maar nee, werkt niet.
-Space WolvesIk was een Kill-Team aan het converteren (laten converteren,Thanks Skevan), Primaris Space Wolves.
Ze hebben tot nu toen maar 2 SW Primaris Modellen, Ragnar Blackmane en een Wolf Guard Champion, die had Skevan nog, dus heb ik nu
maar toen werden de nieuwe Space Wolves aangekondigd.
Nu converteer ik deze wel met nieuwe bits
Dus 9 modellen om te schilderen. 7 daarvan dus in de wacht
Kill-Team-verschillende teams begonnen

en weer weg gedaan

, ook met geleende modellen gespeeld.
Mijn Kill-Team maatje John had en heeft het druk met persoonlijk stuff.
Er kwam een nieuwe editie. Wel de basisdoos gekocht en terrein deels geschilderd, voor clubgebruik
Nu wacht ik op het Tyranids Kill-Team
0 modellen om te schilderen, wel terrein
Anders:
[b]Marvel United/b]
Al 1,5 jaar niks mee gedaan, wil het wel weg doen, maar dan heb ik een hoop half geschilderd.
Het gaat best heel snel per model, dus daar gaan we maar eens een project van maken.
Doel om die af te krijgen voor Kill-Team, Space Wolves, kan ik mijn schildervaardigheden weer ophalen
l
TotaalRagnar Blackmane, Wolf Guard Champion, Kill-Team terrein, en Marvel United
Stiekem best nog wat.
The Future
Kill-Team: 5 Raveners en 10 hormagaunts en terrein (mechanicus/servotor Kill-team in de doos verkoop ik weer)
Space Wolf starter doos: 28 modellen (10 Blood Claws, 10 Grey Hunters, 3 Headtakers met 3 Wolven, Wolf Priest en Wolf Lord/Guard Battle Leader

Dan moet ik echt de hobby weer oppakken met regelmaat.
Kill-Team spelen gaat hem dan echt wel wekelijks worden.
Nog niets bij de Sunday, preview,

weer 2 weken spelling