Het is nou 2 jaar geleden dat ik warhammer heb gespeeld maar toch is de bak moet.
Mijn vorige dark elfs leger heb ik op marktplaats verkocht en heb besloten weer van de grond iets op te bouwen.
De keuze welk leger te spelen was niet al te makkelijk hier zijn zeker 2 maanden voor voorbij gegaan.
De keuze werd aanzienlijk makkelijker toen de vampire counts vernieuwd werden.
Nou is er weer een maand voorbij gegaan om een keuze te maken welk thema en kleur.
Namelijk een von carstein leger is not done sinds IEDEREEN dit al heeft.
Een donker bos waar geesten uit kwamen lopen sprak mij meer aan. En aangezien er bijna geen bos in de warhammer lore bestaat waar geen enge dingen in zitten was
het niet moeilijk te bedenken dat er vast wel ergens zoon leger bestaat.
Op het gebied van verven ga ik zeer mijn best doen dit leger. Ik sta ook zeker open voor tips/tops of wat voorn feedback je ook mag hebben.
Het doel van het leger is toch om de maximale punten er uit te halen bij de volgende demons and demsels.
Ik ben al even bezig met mijn leger dus zal ik in mijn eerste post al wat foto's laten zien.
Ik had in de planning dit al eerder te doen maar blijkbaar heeft mijn pc geen zin om foto's aan te nemen van mijn telefoon.
wat telefoon foto's??!?!!?!. Ja helaas wel maar met de moderne techniek zou je toch genoeg details moeten kunnen zien.
Mijn eerste foto is mijn graveguard. Ik vond de graveguard redelijk saai in houding. Allemaal het zelfde kon niet dus
dit is een kleine aanpassing van mij. De helm was te groot dus heb ik ontdaan van zijn punt boven op en die vervangen met een greenstuf gemaakte pluim.
Verder zaten er geen armen in de sprew die deze houding ondersteunde dus heb ik die gepakt van de Standard skelaton warrios.
Na deze te bewerken en aan te passen met green stuf bleef het na een hoop gedoe zitten.
Voor de meer bewegelijke houding nog even een steen gemaak van greenstuf.

De volgende foto is het idee van geesten door de cloth die ze aan hebben.
Gedaan met light blue gray als basecoat gevolgd door een 50/50 mix van blue wash en turquase.
Op deze foto is hij niet af hier word nog gehighlight door the light blue gray en skullwhite.

Next tijd voor zombies!
Na het boek door gekeken te hebben komt ik er uit dat ik of voor skellies/gauls/zombies moet gaan.
Zombies zijn het goedkoopst en ik ben wel fan van de play stijl. So zombies it is.
De zombies van games workshop zijn te duur, het zijn er te weinig en simpel weg niet mooi.
Ik heb ze besteld bij mantic games. En aangezien die opnieuw met de horde box van 60 naar voren kwamen kon ik het niet laten.

sinds een reuze blok iets te saai is om allemaal maar in elkaar te zetten heb ik mezelf gericht op een unit filler.
behold. En aangezien een mede warhammer speler bram bretonia speeld wat zou er nou beter zijn dan in die filler een footman schreeuwend dood te laten gaan.
Kost war werk maar kwam er na mijn menig weg goed uit.

hier her resultaat na het verven.
Om het bloed meer realistisch te maken en wat diepte te geven gebruik gemaakt van water effect.

Tot zo ver mijn update ik blijf druk bezig komende week nieuwe update.
Ik kijk uit naar jullie reacties/tips/tops/ideeën.

.