Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 20:29

Huid klaar, schorten klaar, 'pantser' klaar, schoenen klaar (alleen nog effe zwarte zolen), jarretelgordel in basiskleur. :wub:
Het schiet alweer op. B)
Afbeelding

Feit is wel dat de sculpter van de Repentia's toch een stukkie 'sex' in gedachte had gezien de jarretelletjes die ze dragen. Die zijn nergens anders goed voor dan voor het ophouden van panties dus waarom dragen die Repentia's die gordeltjes? :dunno:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Atze » 09 mei 2007 20:34

Respect :)
ik vind 't echt knap dat je zo snel zo'n hele unit schildert, mij lukt één poppetje nog geen eens in twee weken :P
Alweer mooi werk ben :D
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Taurgle » 09 mei 2007 20:36

Het gaat hard met je leger Ben, ik vind het bewonderingswaardig ^_^

Ik vind het zo jammer dat ik zelf echt (te) weinig tijd heb om dergelijke progressie te maken...
Mijn Fish is nog niet eens af :zucht: ...
Ach ja, liever rustig aan dan overhaasten dnk ik maar.

In elk geval mooi werk!
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 20:48

Waarom heb ik nog steeds die twee Plaguemarines niet af terwijl jij een unit in twee avonden doet? :D

[quote="Benman"]Feit is wel dat de sculpter van de Repentia's toch een stukkie 'sex' in gedachte had gezien de jarretelletjes die ze dragen. Die zijn nergens anders goed voor dan voor het ophouden van panties dus waarom dragen die Repentia's die gordeltjes? :dunno:

Misschien hangen de Repentia's daar hun eviscerators aan wanneer ze lunchpauze hebben?
Je ziet ook wel eens Space Marine- en Ork-modellen die een soort van jaretelletje aan hun been hebben waar kogels/messen in zitten. Als een Ork een jarettel kan dragen, dan kan een Repentia dat ook. Vanwege emancipatie enzo.

Het heeft vast niets te maken met het feit dat het merendeel van de globale Warhammer-spelers bestaat uit mannen. :P
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 21:07

En een half uurtje later alweer de jarretelletjes gehighlight met Blood Red en Blazing Orange en de knoopjes op de jarretels gezet. ^_^
Afbeelding

En nu ga ik effe de hond uitlaten. Kijken of ik daarna wat hoofddoekjes kan doen.
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 22:56

Chaingang:

Afbeelding

En nu stop ik er echt mee ....... ^_^
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 23:00

Goed dat je ze niet in twee avonden af hebt gekregen ........ ik zou me kapot geschaamd hebben. :laugh:

Ik wist trouwens niet dat er nog zoveel detail op die dames zat, ik dacht dat ze voornamelijk bloot waren met een groot zwaard. B)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 23:03

Nou, dat valt me achteraf ook nog wel effe vet tegen. Toch nog wel wat details zeg. :gerie:
Maarja, ik ga dan ook voor een uitgebreid kleurenschema. Ik had net zo goed het schoeisel één kleur kunnen geven maar ik vond 'leren' schoenen met apart pantser wel zo okee. ^_^
Benman
BOFH

Berichtdoor Rogier » 09 mei 2007 23:11

[quote="El Nurgling"]Misschien hangen de Repentia's daar hun eviscerators aan wanneer ze lunchpauze hebben?

Of als ze in de make-up zitten voor de battle.

Wel even goed het knopje op "uit" zetten, die dingen geven best veel rommel als je niet uitkijkt.

Maarruhm, Ben. Grote Griebeltjes, wat doe je dat snel en mooi en goed zeg. Cool!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 23:11

Het resultaat mag er in ieder geval wezen.
Als je nou écht stoer wilt zijn dan schilder je van die old school zwart-witte blokjespatronen op de lemmetten van je eviscerators. Old school heerscht en die prachtige Sister-modellen verdienen het! B)

En dan heb ik m'n twee Plaguemarines tenminste eerder af dan jij die negen Repentia's. :P
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs