Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor henerius » 29 apr 2007 17:42

ik zie geen kersen meer iig :) Mooi stukkie pienselen. Zware wond, beterschap ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Squiggoth » 29 apr 2007 20:59

Thanks. Volgens de chirurg kan ik, met een beetje geluk, rekenen op volledige genezing. De revalidatie gaat echter nog lang duren. :unsure:
:P

Twee woundmarkertjes, en m'n volgende projectje (dat niet op een verfpotje past :no: ):
Afbeelding
Afbeelding

(Voor de nieuwelingen onder ons: die markertjes worden gebruikt voor het bijhouden van zaken als Wounds, toverspreuken/psychic powers met een (semi-)permanent effect, en dat soort dingen. :)
Squiggoth

Berichtdoor henerius » 30 apr 2007 00:10

hij past vast op 3 potjes in nurgle opstelling :nurgle

:D
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Taurgle » 30 apr 2007 00:57

[quote="henerius"]hij past vast op 3 potjes in nurgle opstelling :nurgle

:D

:laugh:
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 04 mei 2007 19:07

Vandaag weer een battle report met plaatjes gemaakt ... klikkerdeklik!

..... en m'n dread weer eens uit het stof gevist. Ik probeer 'm een rennende pose te geven (vanwege Fire Frenzy waar Chaos Dreadnoughts last van hebben) maar Dreadnought-benen zijn hopeloos krom en stijf ontworpen en ik ga denk ik maar eens flink hakken en zagen om een fatsoenlijke pose te krijgen. Vanaf de zijkant lijkt ie nu net alsof ie aan het hinkelen is. :P
Afbeelding

Oh, en m'n Daemon Prince past inderdaad op drie potjes. :D
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 04 mei 2007 19:29

Ben benieuwd hoe die dreadnought er uit komt te zien.

Ennuh ....... Nurgle in 40K equals Bretonnia in Fantasy. :cheese:

Nah, zonder gekheid, die WS4 met T5 en Save3+ van de standaard Nurgle-troops is bijna niet te doen. Volgende keer moet ik waarschijnlijk niet 'moven' maar gewoon schieten op 24" range. Eenmaal in CC blijft er weinig over van m'n units en ik zie maar weinig 40K-units overleven tegen Nurgle Marines-unit van 7. :hc:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 04 mei 2007 20:32

Hehe, da's omdat je nog geen gebruik maakt van jouw sterke punten (Faith, Fire & Fast Stuff) en mijn zwakke punten (een chronisch gebrek aan langeafstandswapens en anti-tankwapens en geen snelle troepen).
M'n sterke punt is inderdaad die Toughness. Wanneer je probeert om van Deathguard te winnen door ze in combat te verslaan staan met Sisters dan ga je geheid voor de bijl - Orks, Khorne en Blood Angels zijn een stuk efficiënter in combat dan Nuns with Guns. ;)

Die Daemon Prince is inderdaad een kazige No-brainer. Ik hoop stiekem dat Daemonic Speed in de nieuwe Codex verdwijnt of in ieder geval 40 punten of zo gaat kosten. Het is niet zozeer dat m'n Prince z'n punten terug verdient (dat doet ie eigenlijk nooit) maar hij is gewoon een point-&-click unit ...... zoiets als een Lance Formation, 24" bewegen en alles wat je aan raakt gaat dood. :unsure:

Je leger van gister zoog trouwens nogal ...... om het te vergelijken met Fantasy: ongeveer het equivalent van een 1500 punten leger bestaande uit:
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Sword of Might
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Helm of Many Eyes
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Chalice of Chaos
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Plague Chalice
11 Chosen Warriors, banner, champion, halberds, Mark of Undivided
5 Marauder Horsemen, banner
11 Plaguebearers

(Ik weet niet of dit 1500 punten is maar het zal er niet ver naast zitten)

Met andere woorden ..... je kan wel 1000 punten vol maken met allemaal leuke modellekes, maar als dat modellekes zijn die niks kunnen doen dan heb je er ook niks aan. ;)

Die army list die ik je gisteren ge-PM'd heb is een goede all-rounder tegen de meeste legers ..... een hoop snelle units met veel vuurkracht en een redelijke punch in combat (mits je Faith hebt voor je 3+ Invulnerable). Zet 'm maar eens keer op tafel en dan vervang ik de Prince voor een Dreadnought en dan zul je zien hoe nasty Sisters kunnen zijn. :p
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 04 mei 2007 22:04

Dan nog zit ik met die 12" range. Schiet ik jou dan sta je in de volgende beurt bij me en 3 of 4 Nurgle marines tegen 10 Sisters is nogsteeds een ongelijke strijd in het nadeel van de sisters.

Maar we zien wel weer .... ik zal eens tegen een ander leger moet hakken om te zien of dat wat 'beter' gaat.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Taurgle » 04 mei 2007 22:57

Misschien is mijn commentaar wel onzinnig, maar als je afstand wilt bewaren is een APC misschien nuttig voor de gezusters?

Of iets van speedbumps? (als de gezusters die hebben in hun arsenaal.... nee niet DIE bumps ;) :laugh: )
Oh en btw - hak es tegen mijn leger!!
Gegarandeerd succes in CC en voor mij een goede leering!!
Taurgle

Berichtdoor Atze » 04 mei 2007 23:13

Ik bied me ook aan, lijkt me leuk om een keer tegen de Witchhunters te spelen :D
Dus als je een keer een battle wil doen zouden we dat ook nog voor de campaign kunnen doen :)

Laat maar een keertje weten :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs