mathijs's 40k en flames of war blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: mathijs's 40k blog

Berichtdoor mathijs97 » 04 feb 2015 10:31

klopt, had ook vel verwacht dat ik een projectje zou krijgen maar de helft waar ik voor betaald heb niet krijgen vind ik echt niet oke. :td:
maar ik heb de jongen nu gemaild dat ik wel alles wil hebben of anders mijn geld terug(wat ik niet denk dat gaat gebeuren) en anders proberen of marktplaats zelf iets kan doen.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Chris » 04 feb 2015 10:56

Tuurlijk, altijd werk van maken. Succes!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 04 feb 2015 11:16

Inderdaad mailen dat je bestelling incompleet was en in slechte staat verkeerde. Marktplaats op de hoogte stellen van de gang van zaken is misschien slim.

Wanneer blijkt dat hij niet reageert of negatief reageert hem duidelijk maken dat je een klachtenbrief zult schrijven naar Marktplaats.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor joost » 05 feb 2015 11:47

tja, ben er intussen ook achter helaas dat als je nadrukkelijk vraagt hoe ze de modellen hebben afgewerkt etc en wat er allemaal bij zit dat de meeste een ander standaard als goed zien dan ik.
maar ja... wat ik miste heb ik bij forge world bij besteld.

succes :tu:
Legers die ik speel: flames of war ...
joost
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor Chris » 05 feb 2015 13:01

Ik ga er vanuit dat alles totale bagger is, en bied daar ook naar. Ik ben tot nu toe pas 1 keer teleur gesteld :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor mathijs97 » 05 feb 2015 17:00

idd een goede tip voor de volgende keer.

maaaar:
hij heeft gereageert op mijn mail en stuurt vandaag de modellen die ik mis plus de chimeras.
heb hem ook gevraagd of hij misschien wat extra marines wil sturen omdat er een paar echt niet voor speelbaar door kunnen.
afwachten dus maar.

fingers crossed.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor Johan » 05 feb 2015 18:00

Hey mathijs, eerlijk gezegd schrik ik een beetje van je bericht, om de simpele reden dat ik ook gedeald heb met die gast. Ik kocht toen 2 baneblades, 1tje voor mij en 1tje voor mijn maat. Ik heb ze toen zelf opgehaald. Een mini appartementje in A'dam met op elk stuk muur wel een hoge kast vol dozen met 40k. Ik heb er met mijn neus boven opgestaan hoe hij de bits verzamelde om de vehicles compleet te maken. Om de minuut ging de telefoon, blijkbaar was er iemand beneden op hem aan het wachten en was die persoon nogal ongeduldig, ik werd er nerveus van. Ik ging uiteindelijk weg met de 2 baneblades, wegens de gigatische hoeveelheid aan bits was het nogal onoverzichtelijk, maar het leek allemaal compleet te zijn, 1 van de baneblades bleek achteraf alle turrets van vastgelijmt te zitten, de ander miste veel bits en had de onderkant van een shadowsword, die is wezelijk anders en dus paste de bovenkant niet op de onderkant.

Ik heb er tig mailtjes achteraan gestuurd, ik mocht wel langskomen zei hij, maar elke keer dat ik langs wou komen zei hij af omdat hij toch op het laatst moest werken. Kortom, heel veel frustratie en uiteindelijk niet opgelost. Ik hoop dat jij meer geluk hebt man, maar ik raad iedereen af met die gast te dealen. Beetje jammer om die gast zo af te kraken zonder dat hij zich zelf kan verweren, maar goed, dit is dus mijn ervaring.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor mathijs97 » 05 feb 2015 18:57

idd hele slechte gang van zaken.
hoop ook dat hij zich deze keer wel aan afspraken houd en raad iedereen het ook af om zaken met hem te doen.
maar dat van die bane blades is wel erg slecht als hij daarna niks meer van zich laat horen, misschien vragen of hij het je opstuurd?
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 05 feb 2015 21:13

ja hoor we hebben een reactie!
meneer is beledigd en vind dat hij het zo slecht nog niet gedaan heeft. hij gaat me de 3 chimeras sturen maar hij vind dat hij niet verantwoordelijk is voor slecht in elkaar gelijmde modellen. :jerk: zou opzich niet zo erg zijn als het maar niet van dat oude tere plastic zou zijn en geen sloot lijm gebruikt zou hebben. ook boeit het hem niks dat ik om een 4 lascannon devastator squad heb gevraagd en hij dat heeft goedgekeurd want: " ik heb jou zeker weten 1 complete tactical en een complete devestator squad gegeven 20 poppetjes en 1 extra devestator extra
dus ik snap dus niet dat je aankomt dat je 3! lascannons mis terwijl er maar 1 lascannon in een devestator squad zit samen met een plasmacannon multimelta gun en een missile launcher dus dat argument klopt niet ". wat dus gewoon stieren poep is.

ben benieuwd...... :dry:
mathijs97

Berichtdoor Johan » 06 feb 2015 08:38

o, als ik 2 of 3 mails gestuurd had reageerde hij wel weer een keer. en dan deed hij inderdaad of zijn neus bloedde. ik heb hem meerdere keren gevraagd dingen op te sturen, maar daar wou hij niet aan. ik mocht langskomen zij hij.. grapjas. ik denk dat er of iets in zijn bovenkamer niet helemaal werkt, of hij is een oplichter.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs