Taskforce Hammersmith (SM + IG)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Chris z'n Space Marines + Imperial Guard

Berichtdoor pijnappel » 09 mei 2012 06:15

nice B)
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor drava » 09 mei 2012 07:49

Gefeliciteerd met de vaste baan en loonsverhoging :). Wordt Eric's inkomen hierdoor nu ook ineens hoger? :P
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Chris » 09 mei 2012 15:29

Ik zoek iets dat dienst kan doen als IG veterans. Ik wil het liefst geen metale modellen gebruiken, maar het hoeft niet perse van GW zelf te zijn. Een third company greatcoat groep ofzo zou prima werken. Heeft iemand suggesties?
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Beastherder » 12 mei 2012 19:33

Veterans kunnen van alles zijn natuurlijk
modellen van een ander Regiment, of de zelfde modellen met wat meer rugzakken en equipment, of je kan het zelfs alleen maar aangeven met een andere paintjob (camo-kleding bijvoorbeeld)

wil je het wat specialer maken dan zijn er bedrijven die speciale conversie-bits maken
http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=131

http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=177

http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=19

http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=109

http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=132
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Chris » 12 mei 2012 19:45

Die had ik inderdaad ook bekeken, maar ik vond het het net niet hebben. Ik ben uiteindelijk voor de wargames factory alien suns great coat troopers gegaan:
http://wargamesfactory.com/webstore/ali ... t-troopers
De wapens moeten geconvert worden, maar ze zitten los dus dat moet goed te doen zijn. Verder hebben ze maar 3 poses, maar aangezien het voor veterans is heb je toch max 10 man in een squad, waarvan 1 sergeant en 3 special weapons, dus dan moet dat niet zo erg zijn lijkt me. Geen bases, maar niet alsof dat een probleem is :) En de prijs is heel erg schappelijk, Mantic niveau. Laatste voordeel is dat ze ook heavy weapons teams hebben, mocht ik die later ook nog willen. Dan passen ze alvast mooi samen.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 30 mei 2012 04:38

Sinds lange tijd weer eens wat lopen prutsen. M'n grymn walker lag me al een tijdje aan te staren van m'n "to to" stapel. Toen ik hem bestelde dacht ik dat het een dreadnought count as kon zijn, maar toen ik hem in de bus had bleek hij daar veel te klein voor te zijn. Na even over mijn hoofd gekrabt te hebben ging een lichtje branden. Eigenlijk was dit formaat zelfs veel beter. Dreads had ik toch al 6, maar nu zou het een fantastische hammernator sergeant/HQ kunnen zijn. Wat gepruts later was dit het resultaat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En dan een van hem met z'n posse voor size comparison:
Afbeelding
Wat denken jullie? Toch net te groot of kan wel? Hij heeft geen shooting, dus het is alleen maar een nadeel. Op z'n schild komt (uiteraard) nog een mechanicus logo. Armen lijm ik pas nadat ie geschilderd is.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Skevan » 30 mei 2012 06:34

Heel pre-heresy, In een van de boeken Horus heresy gebruiken ze mechanicum androids-bots. ziet er cool uit.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Terentius » 30 mei 2012 12:33

Ik vind het hem wel schattig. Is een grappig model trouwens, die grymn walker.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 04 jun 2012 03:02

Gale Force Nine rapid cure is de Emperor's gift to metal modelling mankind.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Skevan » 04 jun 2012 12:26

??????????;;??????**?
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs