Nieuwe uitdaging 2016 WHFB/KOW/WH40K

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Nieuwe uitdaging 2016 WHFB/KOW/WH40K

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 feb 2016 10:13

[quote="TROLL"]Laurens geeft aan dat een commitment in punten voor hem geen optie is.

Nou nou, als punten nodig zijn kan dat natuurlijk wel, maar de punten verschillen nogal. Een unit van 5 Ravenwing bikers is al snel over de 200 punten. Een squadron Landspeeders ook. Een Nephilim Jetfighter is 170 dus dat komt in de buurt, maar 5 terminators is ook weer over de 200 net als de Master of Ravenwing. Ik wil best een commitment maken om elke maand 150 punten te schilderen, maar waarschijnlijk worden het de ene maand 250 en de maand erna 70... Maar 1500 als doel voor 31 december vind ik een goed idee! :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 15 feb 2016 12:18

haha okee, ik heb het iets te kort door de bocht geformuleerd :wink: maar ik begreep de redenering erachter! :grijns: (en dat is wat mij betreft een juiste)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 feb 2016 19:11

Chill!

Maar anyway: 1 blog voor alle vorderingen? om elkaar lekker te motiveren / op te naaien? Dat lijkt mij het mooiste in ieder geval.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 15 feb 2016 20:12

:stupid:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor TROLL » 16 feb 2016 08:22

Helder dan gaan we daar één awesome thread van maken :grijns:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 feb 2016 13:58

Top Troll, goed gedaan! Mooi verhalend ook!

Nu hebben we een mooie plek om al onze painting zooi voor dit project te dumpen!

Let the battle begin! :thumbup:

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 16 feb 2016 14:22

Thx! :) Heb er zin in!

Inmiddels 1 farseer, 20 gaurdians en 2 weapon platforms gepaint. Eens kijken wat de eerste entry wordt, ben benieuwd hoe en wat iedereen schildert :)
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor brammo1991 » 16 feb 2016 21:27

Het is een beetje werk maar ik denk dat ik het volgende format gebruik als battle update met daaronder wat foto's vd battle en de updates van het schilderwerk.

Thoughts anyone?

Afbeelding
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Leandertje » 16 feb 2016 22:10

spreken we milestones af of iets bij zoveel punten bereikt een battle?
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor TROLL » 17 feb 2016 09:07

@ Bram, hoeveel tijd gaat t kosten om dit format voor anderen bruikbaar te maken? :)

@ Leander, ik denk dat extra milestones geen nuttige toevoeging zijn. van elke maand een update en uiteindelijk minimaal 1500pts gepaint is al een aanzienlijk doel. Spelers zijn nu vrij om dit verder naar eigen inzicht in te vullen. :)

Ik ben zelf niet voor het koppelen van een geschilerd aantal punten aan een battle mogen/kunnen spelen. Dat zou naar mijn idee spelers beperken. Ik denk dat de peer pressure van de posts van anderen en de ontwikkeling van 5 legers tegelijkertijd voldoende is om te motiveren. :)

Overigens hoeven wat mij betreft de battles ook niet perse alleen tegen de spelers van de tale.
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs