Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Berichtdoor Beastherder » 21 feb 2016 14:59

@Henerius
Dat is het mooie aan deze constructie, het houdt je gemotiveerd om door te gaan

@Blaze
Cool, Emperor's Children
Echte mannen dragen paars :grijns:

@Leander
Plaatjes kunnen gewoon hier, toch?
Moet ze alleen wel eerst uploaden naar een website als Photobucket of zo

@Bobske
SW Terminators cool, ze hebben echt prachtige bits voor die jongens
Die modellen die donderdag op de club lagen in de zwarte undercoat zagen er geweldig uit :yes:
Logan toch niet met die belachelijke kerstman-slee, hopelijk? :disturbed:
Ik ben ook geen fan van de Thunderwolves, maar daar kan ik beter mee leven

@Matthijs97
Ik volg 40k de laatste tijd niet al te aandachtig, maar wat is die Renegade lijst die je gebruikt?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 21 feb 2016 17:04

ogan toch niet met die belachelijke kerstman-slee, hopelijk?
Ik ben ook geen fan van de Thunderwolves, maar daar kan ik beter mee leven

AARGH, nee niet de slee.
Ik wil de slee wolven gewoon als Thunderwolves gebruiken en de Thunderwolves gewoon als Gigantische wolven inzetten, zonder berijders.
Eventuele bewapening ( thunder hammer en storm shield? is dan gewoon krachtige bijt/massa die op je inbeukt tijdens de charge en hun snelle reflexen :)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 21 feb 2016 17:28

:tu:

Goed zo, Bob ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 21 feb 2016 17:47

[quote="Beastherder"] @Matthijs97
Ik volg 40k de laatste tijd niet al te aandachtig, maar wat is die Renegade lijst die je gebruikt?

dat is een lijst uit imperial armour 13. dit is dus een forgeworld lijst. hij is niet overpowerd maar meer iets van goedkopere guard maar ten koste van -1bs -1ws slechtere save en voor de battle niet vast staande ld.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor kaleith » 21 feb 2016 18:45

[quote="mathijs97"][quote="Beastherder"] @Matthijs97

dat is een lijst uit imperial armour 13. dit is dus een forgeworld lijst. hij is niet overpowerd maar meer iets van goedkopere guard maar ten koste van -1bs -1ws slechtere save en voor de battle niet vast staande ld.

Is deze idd niet bij Siege of Vraks geupdate zodat je meerdere character opties hebt die je infi troop respawns (met special weapons!) en outflank geven, of verbetering van je artillerie? Daardoor worden ze opeens gevaarlijk, erg veel plasma guns die outflanken en respawnen...
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 21 feb 2016 20:56

To do list:
>Fix Tau, give or take 1 maybe 2 months max depending on work and private shenanigans
>Build stuff in between, roughly 60% done, cutting and sanding resin is a dirt and annoying job, roughly one month.
>Spray everything black in 3 layers, a week tops.
>Lose motivation for a week.
>Paint full squads in an evening.
>repeat the last two steps till done.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor mathijs97 » 21 feb 2016 21:33

[quote="kaleith"][quote="mathijs97"][quote="Beastherder"] @Matthijs97

Is deze idd niet bij Siege of Vraks geupdate zodat je meerdere character opties hebt die je infi troop respawns (met special weapons!) en outflank geven, of verbetering van je artillerie? Daardoor worden ze opeens gevaarlijk, erg veel plasma guns die outflanken en respawnen...

nope, het is een andere lijst. misschien dat dat kan door een upgrade voor je warlord te kopen maar dat zou ik moeten controleren want dat zou ik zo uit mijn hoofd niet weten.
hoewel 2 special weapons per 5 man in een squad eng kan zijn betaal je gewoon het zelfde punten aantal voor de wapens die je er op zet, het goedkope zit hem namelijk in de basis kosten van een model.
zo zijn guard sentinels 35pts per stuk en zijn de renegade sentinels 20 pts per stuk. ook is mijn renegade valkyrie mét upgrades en militia training voor +1 bs nog altijd 5 pts goedkoper dan de guard versie met de zelfde loadout! :wub:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor kaleith » 22 feb 2016 13:20

Als het niet de Siege of Vraks Second Edition lijst is weet ik niet of je HQ's dat doen, maar in de Siege of Vraks lijst doen ze dat zeker, erg interresante renegade lijst dat, met ook een mogelijke Detachment.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 feb 2016 16:39

Heren, blijven we een beetje on topic?

@Bob: het is niet de bedoeling dat je VOOR 31 januari al 1500 punten af hebt hoor :wink: .

Het is trouwens niet erg motiverend voor mij als er mensen zijn die al halverwege de 1500 punten zijn voordat ik ook maar begonnen ben, dan gooi ik kwast wel weer aan de kant... :dry: Ik negeer jouw posts wel gewoon Bob! :x
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 22 feb 2016 18:54

Om t bericht van Laurens te ondersteunen. Inderdaad laten we t on topic houden.

Het zou inderdaad mooi zijn als er elke laatste van de maand een update wordt geplaatst. :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs