Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 02 nov 2008 22:29

I'm with gnome! Dat wit ziet er stukken beter uit. Gaaf legertje ondertussen. B)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 03 nov 2008 21:57

NEXT:

Death Cult Assassin af en alweer 8 Seraphim in de wachtrij, 6 gezichten alweer klaar, 2 andere met helm. Rood met Midnight Blue is erg okee.:)

Afbeelding
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 03 nov 2008 22:50

Hmmmz, dat rood-met-blauw staat goed, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van legergroen op een Stormboy. :unsure:
't Zal wel goed kleuren bij het haar van die rooie daar vooraan. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 04 nov 2008 00:10

Dat was m'n allereerste Sister of Battle ooit waarop ik even geprobeerd heb of die kleur groen okee was. Maar turquoise heeft gewonnen. Ook de Seraphims worden Turquoise. ;)
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 04 nov 2008 22:02

Zoals ik zei, next:

De meest rechtse is alleen Hawk Turquoise, de rest heeft al een wash gehad van Black/Turquoise-mix. Nu maar weer gaan blenden en highlighten naar Turquoise. Ondanks dat Squiggoth en Gerie uiterst te spreken zijn over de Citadel washes, blijf ik toch vooral fan van de eigengemaakte washes. De washes van Citadel zijn vooral goed op lichtere kleuren of anders moet je verschillende lagen 'wash' aanbrengen. Tijdrovend, dus ik doe het voorlopig nog even op de oude manier. ;)

Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 04 nov 2008 22:17

Echte mannen dragen turquoise .... en Nunz Wiv Gunz schijnbaar ook. :P

[quote="Benman"]De washes van Citadel zijn vooral goed op lichtere kleuren of anders moet je verschillende lagen 'wash' aanbrengen. Tijdrovend, dus ik doe het voorlopig nog even op de oude manier. ;)

Heb je Badab Black al geprobeerd dan? Die zou dat makkelijk met één of twee lagen aan moeten kunnen, de mijne dekt iig prima over turquoise. :unsure:
Op zich overigens niet onverstandig om nu de ouwe turquoise+black wash aan te houden, anders krijg je twee verschillende kleurenschema's in je kloosterorde.
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 04 nov 2008 23:53

Na een rondje wetbrush en highlights:

Afbeelding

Gaat lekker zo, straks ineens een unit Seraphims af. :)
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 05 nov 2008 21:52

Ik heb even geprobeerd om de Seraphim te onderscheiden van normale Sisters. De groene jassen i.p.v. de khaki zijn goedgekeurd. ;)
Ik heb wel de kleur van de granaten aan moeten passen. Normale sisters hebben granaten in de kleur groen die nu gebruikt is voor de jassen. Laten we maar veronderstellen dat groene granaten Frag zijn. De grijze zijn dan Krak. :)

Afbeelding

Zo, back to seriewerk. :p
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 05 nov 2008 22:06

Hmmmz, ik vind ze met groene jasjes en grijze granaatappels misschien nog wel hipper kijken dan met khaki jasjes en groene pruimen .... B)
Zijn er ook nog plannen voor Celestians met grijze jasjes en khaki meloenen of zo?
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 07 nov 2008 18:31

Hehehe, ik zit hier zo even de Codex: Assassins te lezen

The Slaughter of Clan Mackenzie
Blablabla over het vermoorden van de hele clan Mackenzie, 117 leden groot, door een Eversor assassin.
"Although at times the assassin was forced to resort to various improvised weapons to complete the daunting task, including a silver soop spoon and a butter knife".
Hm, dat schreeuwt om een conversie. /me gaat op zoek naar een 40K botermesje-bit.
:laugh:
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs