Martijn's muize blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Martijn's muize blog

Berichtdoor Squiggoth » 17 jan 2011 10:49

Het origineel is juist hip. :P
Het enige waar ik veranderingen in aan ga brengen is dat stomme stuk Dwarf fortress waar ie overheen klautert (ik haat army-specific details op modellen van andere legers) en de binnenkant van de worm z'n kont, waar dat wiel in gemonteerd is - het wiel zelf is erg hip maar de binnenkant van de "wond" is puur kaal plastic en assemblagenaden.
Oh en de kop van de Blindwyrm krijgt wat huid over z'n schedel heen gesculpt ... ik neem aan dat het idee achter het model is dat de oorspronkelijk worm (zo goed als) dood is, maar een schedel als kop en een lichaam dat nog gewoon intact is ziet er nogal stom uit.
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 17 jan 2011 15:59

Hé foei! :bottom:

Je had donderdag gezegd dat ie dit weekend al af zou zijn :yes:

Ik had me nog wel zo verheugd op de foto's :snif:

Hup, aan het werk, jij :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 20 jan 2011 10:56

Tja, sorry. M'n moeder vond haar 60e verjaardag belangrijker dan mijn Hellpit Abomination ... en aankomend weekend ben ik aan het Mario Karten. :P
Squiggoth

Berichtdoor Richard » 20 jan 2011 14:00

Stress die jongen niet zo... hij is toch al zo druk ( met zijn computerspelletjes :harhar: ).

Maar martijn,
Hoe ver zijn die ratten van jou nu eigenlijk? We zien allerlei mooie kunstwerken, maar ik zou ze eigenlijk
wel eens op tafel willen zien....
Of ben je niet van plan er een speelbaar leger van te maken? :dunno:
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs