Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Rogier » 15 mei 2007 21:51

die roest op die H-balk is best overtuigend... welke basiskleur is dat?
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 15 mei 2007 22:04

Eerst een egale laag Dark Flesh, dan tamponneren met Vermin Brown, dan tamponneren met Fiery Orange .... dan vlekjes Boltgun Metal met aan de onderkant een highlight met Mithril Silver, dan een wash van Brown Ink+Bestial Brown+Kraanwater en dan nog een keer lichtjes tamponneren met Fiery Orange.
Ik heb hier een zooi ouwe kwasten liggen met een rafelige punt en die zijn erg handig om "gecontroleerd" mee te tamponneren. ;)

Zometeen nog effe de plas slijk op z'n base afmaken en dan vind ik het weer mooi geweest voor vandaag ... moregen effe de Nurglings doen en basen.
Ik ben wel achteraf gezien toch blij dat ik z'n zwaard wit heb gehouden .... geel-zwart zou te druk geweest zijn. :)
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 16 mei 2007 06:29

wow, hij is mooi, dat zwaardje staat 'm uiteindelijk toch erg goed en hij is absoluut niet te roze, en dat roestige metaal is ook erg mooi, jup alweer een schitterend model volgens mij :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Guy » 16 mei 2007 11:24

sehr sjoen Nas, nog even die Nurglings erbij en dan heb je een meer dan volwaardige general.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 16 mei 2007 15:17

Dank U heren, de Nurglings zijn inmiddels af en het heeft ook nog gesneeuwd op z'n base. :)

Hierna de Icon bearer schilderen voor m'n derde squad ... zondag is er een schilderwedstrijd op TWF met als thema "standard bearers".

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 16 mei 2007 15:28

:thumbup: no words are needed...
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Rogier » 16 mei 2007 21:30

SEXY

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 16 mei 2007 21:58

:laugh:

Thanks mensen. :)

Nu de laatste unit van deze 1000 punten ...... ik hoop dat ze volgende week af zijn, en daarna komt er een squad met pistolen, flamers en een Rhino, en nog wat meer Nurglings (dan zit ik op ongeveer 1250 punten).

Effe The Patriot kijken + kwast heen en weer slingeren resulteert alvast in dit:
Afbeelding

Beetje schamel resultaat voor anderhalf uur werk, maar we komen d'r langzaam maar zeker wel .... Aim small, miss small of zoiets. :P
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor henerius » 16 mei 2007 22:13

Je schilderwerk is zoals zo vaak gewoon errug overtuigend. Zelf naar de eerste washes is het model al door het beeldscherm heen te ruiken. :P

Hulde!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor marachii » 16 mei 2007 23:57

hmm Aap noot mies wel naar.. elke keer als ik naar jou childerwerk kijk krijg ik n spontaan minderwaardigheids complex :P
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs