Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 13 mei 2007 22:47

[quote="Shas'El O'Var"]Voor mijn commentaar - zie Deathguard.org :D

Ik heb 'm net gelezen, meneer Breakbone. :p

Dat is wel wat anders dan mijn Grey Knight Terminator :P

Nou .... de oorspronkelijke Marines die werden getraind tot Grey Knights waren de 80 of zo leden van de Death Guard (en andere Traitor Legions) die tijdens de Horus Heresy trouw bleven aan The Emperor. Mijn Death Guard Terminator en jouw Grey Knight Terminator zijn genetisch gezien dus directe familie van mekaar. :p

Hehehe, is ook zo'n groot ding wa. :p

Oh ja joh? Hij heeft volgens mij gewoon zware botten. :P

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Taurgle » 13 mei 2007 22:54

Die lord is de mooiste tot heden Martijn, echt geweldig mooi!
En hij is nog niet eens af!!
Taurgle

Berichtdoor Atze » 14 mei 2007 09:20

Dus als ik het goed begrijp sla ik een neefje in elkaar als ik tegen jou speel :P
Nu je 'm zo naast die gewone plague marine hebt staan, ziet die pose van de terminator er eigenlijk best leuk uit :p
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 14 mei 2007 21:35

Hmmmz, volgens Frank is het weer niet helemaal waar dat de Grey Knights puur en alleen gevormd zijn uit de Loyal Death Guard, maar die kun je uiteraard niet vertrouwen want die speelt Alpha Legion en dat zijn volks-opruiers en verspreiders van valse propaganda. :P

Het pantser is nu zo ongeveer af .... eerst wat washes van Ultramarine Blue gevolgd door Red Gore om beurse plekken te maken, en daarna een wash met een mix van Red Gore, Chestnut Ink en Dark Green Ink (en drie liter water) om een vieze bruine waas over het pantser te creëeren.
Vies is hip. ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Taurgle » 14 mei 2007 21:42

[quote="El Nurgling"]Vies is hip

Met elke passerende penseelstreek deel ik die mening meer B)
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 15 mei 2007 18:05

Nu alleen nog de metallics en de twee Nurglings en dan is ie klaar om gebased te worden. ^_^
Ik werd er op warhammer.org op attent gemaakt dat ie nogal roze is, en de camera-flits maakt 'm nog rozer. Straks maar eens effe kijken of ik 'm minder roze kan maken met een smerige glaze of zo. :unsure:

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Rogier » 15 mei 2007 18:11

Hij is sexy!
Ik vind trouwens misschien wel ergens dat je die buisjes niet grijs moet doen, maar een andere nurgleske kleur. Het lijkt nu nogal veel op metaal.
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Bob » 15 mei 2007 18:54

Hij is kei goed, niet te roze, buisjes zijn goed, laten zo!
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Taurgle » 15 mei 2007 19:14

Je zou voor een in het oog springend effect een Ice Blue highlight over de buisjes kunnen doen (als men het over de grijze tubes heeft die op het pantser lopen).
Of misschien een highlight met Bleached Bone waar je vervolgens een heerlijk smerig laagje Dark Green Ink overheen mietert :scratch
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 15 mei 2007 20:50

De buisjes worden bijna-zwart donkergrijs .... net als bij al m'n andere Plaguemarines. Ik was alleen een klein beetje vergeten om deze af te maken voordat ik met het metaal begon, d'r zat pas één verdunde zwarte wash op. ;)

't Metaal begint nu in ieder geval ergens op te lijken. :)
Boltgun Metal, Chainmail en Mithril Silver met daarna een serie washes van uhhh .... Terracotta+Dark Green Ink+Chestnut Ink+Bison Houtlijm+Kraanwater. De maliënkolder, H-balk en prikkeldraad krijgen wat oranjere washes en daarna krijgen de slangetjes nog wat Black Ink.

Ik ben nog steeds brak van gisteren dus erg snel gaat het niet ...... de Efteling bezorgt enorme spierpijn. :p

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs