Frank's Dystopia

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Frank's Dystopia

Berichtdoor henerius » 15 apr 2013 10:35

[quote="Beastherder"]
De Balkankreuze

Een typo neem ik aan? Balkenkreuz ->een kruis van balken.

Het schilderwerk is wederom geweldig en de decals die je gebruikt hebt passen prima :thumbup:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Re: Frank's Dystopia

Berichtdoor Beastherder » 21 apr 2013 15:57

@Henerius
Balkankreuz is idd fout, maar is een vorm van schrijven die je wel vaker ziet
http://en.wikipedia.org/wiki/Balkenkreuz

Als Wikipedia gelijk heeft (en dat is nooit 100% zeker :whistle: ) is het sowieso verkeerd en zouden het Ijzeren Kruizen moeten zijn, niet BalkenKreuze
http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Cross

Afgelopen week weer wat FOW geschilderd (nog niet af), maar ook hier wat mee geknutseld
Even getwijfeld of ik de losse turrets van mijn scheepjes gewoon zou vastlijmen, maar aangezien de Emperor Battleship 1 van zn turrets kan inruilen voor verschillende 'Generators' besloot ik toch om ze te magnetiseren
(Werkelijk geen enkel idee hoe nuttig zoiets als een UPG of Tesla Generator is, maar ik hou mn opties maar open :dunno: )

Na een avondje boren, schuren, lijmen en polariteit checken, dubbelchecken en triplechecken hebben mijn Emperor en Reiver Class schepen nu dus verwisselbare en poseerbare turrets

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
(die laatste mag dus niet, want je mag maar 1 turret vervangen, maar ik wou al die rare generators toch ook even laten zien)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs