Hobbydip

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Hobbydip

Berichtdoor Bobske » 18 apr 2014 12:01

Bah, al tijden nergens zin en en maar een beetje aan het prutsen

-wil ik gele nids afschilderen, tja maar het lukt me niet echt om de zin te maken om die laatste modellen te schilderen

-nieuw nid leger voor D&D 2015 , even enthousiat geweest wat warriors gekocht, wat van de gele nids (die nog niet geshcilderd waren) in verschillende kleurenschema's geprobeerd , niks spreekt me aan of maakt me warm, in de St. marx, ander schema, in de st marx, ander schema etc.
Maar helemaal geen nids meer denk ik, ooit komen die gele wel af.

-Drop zonde commander, Stefan heeft de min's geschilderd . Heb de regels al 2 of 3 weken thuis, geen zin om ze te leren

-WHFB, eigenlijk helemaal geen zin om een leger te "moeten" schilderen en regels te leren. Wel wat Archers overgekocht van TROLL en nog van Skevan, maar eens het army book afwachten en dan voorlopig nog niks kopen

-Dreadball, ik heb een team, Giant en coach, league is af, wil ik meer , ander team... nah!

-WD lezen dan maar, tja dat is een flutblaadje, Eric houdt hem nu nog apart voor maar zo maar eens bellen dat ik hem echt niet meer hoef

-Lekker groot model dan, Knight!... Knight Codex gekocht, gelezen, op zich leuk en gaaaf...eventjes, zin in, nee (Chris T. : Knight Codex overkopen, 10 eur korting dus 23 eur, anders heeft Jan of Joost dibs)

yup, ik heb echt een hobby dip
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Re: Hobbydip

Berichtdoor Skevan » 18 apr 2014 12:11

Ik ken het. Ga effe een paar maanden iets anders doen. Lekker lezen, wandelen etc.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Chris » 18 apr 2014 12:56

Black Library lezen, dan krijg je vanzelf inspiratie voor iets :)
En bedankt voor de dibs op de codex, maar nah.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 apr 2014 17:01

Inderdaad gewoon even wat anders doen? Even 2 weken niet naar de club, magic spelen of gewoon het internet afstruinen naar games of spellen die wel je intresse hebben?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Chris » 18 apr 2014 17:06

Als je wilt mag je wel een squadje van mijn units schilderen? Dan heb je eens wat totaal anders. Of een vehicle, die heb je nog nooit gehad geloof ik :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Leandertje » 18 apr 2014 17:45

ik wil juist heel graag maar kan de tijd er voor nergens vinden :disturbed:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 18 apr 2014 19:06

[quote="Chris"]Als je wilt mag je wel een squadje van mijn units schilderen? Dan heb je eens wat totaal anders. Of een vehicle, die heb je nog nooit gehad geloof ik :)

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAURD

en ja bob, gewoon effe chillen. ga een paar weken met de computer aan zee!
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor henerius » 19 apr 2014 11:12

je hebt je blogs met dit topic gelinkt... WHAHAHAHA... :D die is hilarisch. Je bent de eerste die uitlegt voordat er een stilte valt in een blog dat er een stilte gaat vallen, erg origineel. Juist omdat dit een aan hobby gerelateerd forum is snap ik dat niet. Zo iets doe je op het werk, als je met vakantie bent even de collega's mededelen dat je pas na terugkomst reageert op de mail.. :wink:

Dit is dan misschien ook wel een erg goede indicator wat eraan schort Bob... :unsure: als je je hobby benaderd net zoals je je werk benaderd dan is het tijd voor wat anders. :yes:

Een hobby hoort overigens geen einde te hebben, een verzamelaar verzamelt om het verzamelen niet om de collectie ooit compleet te hebben, want dan is zijn hobby ten einde. Je nids niet af kunnen schilderen zal daar wel onderdeel van uitmaken.
Verder is goed en vooral rustig nadenken over hoe je je hobby in wilt vullen een prima plan... een minder op werken lijkende formule past misschien beter bij een hobby. :scratch:

prettige Paasfeest iedereen! :tu:

sterkte Bob ^_^

groet,

Henny
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor drava » 24 apr 2014 11:30

Heel herkenbaar dit, ik heb er ook een tijd uitgelegen omdat ik er even geheel geen zin meer in had. Het ging meer als verplichting dan hobby voelen en dat is nooit goed. Succes ermee Bob en doe maar gewoon waar je zin in hebt, zelfs als dat inhoud (dare i say it) dat je even niet naar de club komt.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Terentius » 24 apr 2014 15:40

Het mooie aan de wargaming hobby is dat het vele aspecten kent.

Als ik geen zin meer heb in schilderen, dan ga ik modellen bouwen/coverten/scratchbuilden.
Als ik geen zin meer heb in converten e.d, dan maak ik terrein.
Als ik geen zin meer heb in terrein maken, dan kom ik eens langs de club en speel ik een battle.
Als ik geen zin meer heb in een battle te spelen, dan schrijf ik nieuw scenario's om het weer wat interessanter te maken.
Als ik geen zin meer heb in scenario's te schrijven, dan organiseer ik een toernooitje/evenement.
Als ik geen zin meer heb iets te organiseren, dan schrijf ik wat fluff voor mijn leger.
Als ik geen zin meer heb in fluff te schrijven, dan koop ik iets nieuws en schilder het (terug naar punt 1).

Een hobby dip? Nooit van gehoord :harhar:
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs