Martijn's muize blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Martijn's muize blog

Berichtdoor Dondenser » 20 okt 2010 11:51

wow ziet er echt keimooi uit B)
ik heb het geloof eht al eens gevraagd maar ben het natuurlijk weer vergeten :unsure: maarre hoe maak je die roesteffecten die zijn echt :worship:
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Guy » 20 okt 2010 12:16

Mooi stormmuizen Martijn!! Hoe groot gaat de unit eigenlijk worden? Is het het voltooien al in zicht?
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 20 okt 2010 17:44

Thanks mensen!
@Dondy: metaal schilderen met standaard kleuren (Boltgun en Mithril enzo), dan een dikke kwat Devlan Mud erop smeren, de boel laten drogen, en dan een wash maken van een drupje oranje en vier of vijf druppels water en dat aanbrengen op de plekken waar je roest wilt (ik gebruik Solar Macaharius Orange maar Blazing Orange of Fiery Orange werkt ook). Een paar seconden laten drogen en dan herhalen om de laag roest dikker te maken, twee tot vier washes is normaliter meer dan genoeg voor 'doorsnee' roest. :)

@Guy: voorlopig vind ik 25 Stormvermin wel genoeg ... ga uiteindelijk voor 35 of 40 denk ik, maar in kleine battles is dat overkill en van hordes poppetjes in uniform verven wordt ik twitchy. :gek:
D'r komt nog wel een Warpfire Thrower voor de unit ... heb je toevallig nog ergens een unit gillende en brandende pistoliers liggen om het voetstukje mee te versieren? :P
Squiggoth

Berichtdoor Dondenser » 21 okt 2010 08:28

bedankt voor de reactie nu schrijf ik het gelijk op. -_- en zogauw ik weer tijd heb om ipv vierkante meters weer vierkante milimeters te schilderen ga ik het gelijk proberen!
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Benman » 21 okt 2010 21:30

Rust roest ...... en dat is bij mij het geval. Maar ik ga in elk geval wel eens proberen om op die manier te roesten. Eerst zelf maar eens ontroesten. :grijns:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 24 okt 2010 08:50

Wat dacht je van een paar units roestige Grail Knights en Pegasus Knights? You know you want to! :grijns:
Hier is nog een muis met roest om je op gang te helpen:

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 24 okt 2010 14:47

Hippe muis Nas :tu:

Nu dat zwaard flink donker en roestig is, overheerst ie ook een stuk minder. Ik vind m nu een stuk minder storend :yes:

En snel hoor
Donderdagavond hing ie nog bij Moenen, nu al af.
Respect :worship:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 24 okt 2010 17:51

Ik sluit me aan bij Beastherder, mooie muis en respect
:worship:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 07 nov 2010 18:17

Speedpainten is hip! Vanmiddag deze pupkes bekladderd:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Rat Swarms heb ik geschilderd terwijl de Devlan Mud op de Rat Ogre aan het drogen was. :grijns:

Het koppie van de Rat Ogre is van een Island of Blood rat; ik vond de kleinere schaal stiekem wel erg geschiktvoor de 4th edition Rat Ogre lichamen. Een beetje hakken, schuren en sculpten was vereist om de linkerkant van de kop toonbaar te maken (de IoB-snap-fit-ogres hebben alleen een dikke pin en een oog aan die kant van hun kop en verder nauwelijks afgewerkte details):
Afbeelding

En nog wat extra Rat Ogres om me de eerstvolgende paar zondagen van de straat te houden ... :gek:
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 07 nov 2010 20:11

Hippe muizen, Martijn
Zeer fraai greenstuff-werk :tu:

Das een flinke bult Rat-ogres
Heel eng :disturbed:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs