Rogiers goblins in 2006 en 2007

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Rogiers goblins in 2006 en 2007

Berichtdoor Rogier » 29 okt 2006 22:09

zo, ook ik ben uiteraard weer begonnen met een goblin leger. ik blijf het bijhouden in het northern wasters forum (klik), maar ook hier.

Als iemand me kan helpen aan ideeen voor gevangen mannetjes, laat maar horen. ik ben van plan een flinke karavaan aan gevangen slachtoffers toe te voegen bij wijze van thema.
de reus-doos geeft al heel wat inspiratie, de oude gevangen halfling, etc. maar zijn er nog meer?

hier wat plaatjes van mijn bezigheden tot nu toe (nog weinig geschilderd):


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Rogier op 28 mei 2007 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor MisterDutch » 29 okt 2006 22:26

Lol een fanatic met koe :D
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
Avatar gebruiker
MisterDutch
Favourite High Elf of the Week
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 14 maart 2006 15:38
Woonplaats: Bemmel

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2006 22:46

Hehe, die koe. :laugh:

Wat betreft gevangenen .... Check de Frenzied Mob van Mordheim, daar zitten wellicht wat geschikte modellen tussen.
Zoals deze: Klikkerdeklik!

Mooie oogjes op die Giant Spider ..... De mijne krijgen ook blauwe ogen. B)
Squiggoth
 

Berichtdoor henerius » 29 okt 2006 23:16

Die Gobbo heeft flink tussen de schimmels lopen grazen zo te zien. anders krijgt zelfs een fanatic zo'n koe niet van de grond!

Voor gevangenen heb ik zo geen ideeën maar Skevan arts heeft Skaven slaves blokken gemaakt met gewon hummies en veel ketting. misschien dat hij daar een foto van kan zetten. misschien levert dat inspiratie op?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor MisterDutch » 29 okt 2006 23:24

Hmm ik zelf heb ook wel een idee, gewoon een empire ventje nemen en z'n armen aan de binnenkant (waar het tegen het lichaam aangelijmt word) beetje bijvijlen zodat zn handen voor (of achter, net hoe jij het wilt) bij elkaar komen en dan vastgebonden zijn, voor de rest beetje stukjes lichaam wegvijlen en bijwerken met greenstuff zodat ie voorover gebogen loopt. Ketting vast aan zn handen/voeten en klaar is kees...
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
Avatar gebruiker
MisterDutch
Favourite High Elf of the Week
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 14 maart 2006 15:38
Woonplaats: Bemmel

Berichtdoor Benman » 30 okt 2006 00:59

Wuhahahaha, die koe. :laugh:

Heeft natuurlijk geen hol met realiteit te maken maar ik vind het wel ontzettend goed gevonden zeg. Ik had misschien een 'subtieler' kalfje of geit genomen. -_-
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor Rogier » 30 okt 2006 17:25

ach ja, realliteit, veel schimmels... een fanatic heeft altijd nog S5 dus ik vond dat het wel kon!

de oogjes op de spin zijn niet blauw maar groen (jade green met space wolves grey highlights)

dank voor de tips allen!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor marachii » 30 okt 2006 21:40

hoe vet zijn die fanatics!
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
Avatar gebruiker
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 24 mei 2006 22:04
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rogier » 12 nov 2006 18:30

spinnetjes geschilderd dit weekend. wat een hippe modellen. en wat een plezier om ze te schilderen, zowel spin als berijder. ik overweeg serieus een unitje van 20 forest goblins!
jammer alleen van die &^%# mould lines op die spinnen!@$^%!!!

Afbeelding
Afbeelding
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor Beastherder » 12 nov 2006 19:34

Ziet er goed uit Rogier B)
De kleuren ook mooi simpel & beperkt gehouden, die spider riders van Gw doen met al dat paars, blauw en roze pijn aan de ogen :blink:

toch altijd opvallend hoe smaken kunnen verschillen, want forest goblins doen mij dus helemaal niks, geen afkeer, maar dus ook geen enkele voorkeur. Ook nooit zo geweest, die oude forest goblins konden me ook nooit boeien :dunno:

Vind ik ook 1 van de mooie dingen van de O&G lijst, je hebt zo veel keuze dat ieder leger echt anders kan zijn
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron