Skaoot's blogje

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Skaoot's blogje

Berichtdoor Skaoot » 23 mei 2008 23:38

Hmm, ergens staat er een SkaSquig en zijn vriendjes blog, maar ja, er zijn nu ook Tomb Kings bijgekomen, en dat blogje is toch enigszins overleden.
Een nieuw begin.
En zowaar nog wat om te laten zien ook.

Hij is weliswaar nog niet helemaal af, maar het idee moge duidelijk zijn:
Iedereen, haal diep adem, hier is.... (tromgeroffel)....
DiscoSquig!!! :p

Afbeelding
Afbeelding

Ja mensen, inderdaad, met glittertjes :thumbup:

En nee, daar houdt het niet op, ook de hippiebeweging is vanaf nu vertegenwoordigd in mijn Squigherd, en wel in de vorm van ... FlowerpowerSwuig!!! :Kleiss:

Afbeelding

(Slechte foto's, I know, maar krijg even geen beter licht voor elkaar en dus geen betere foto. Het idee is wel duidelijk zo. Om deze reden is het ook nog even wachten op foto's van andere pupkes en thingies -_- )
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Richard » 24 mei 2008 09:55

haha,
ik vind ze in inder geval origineel... maar ik dacht dat we allemaal net zo blij waren dat GW-miniaturen wat minder karikaturen werden :P

nee, ik vind ze echt tof!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Atze » 24 mei 2008 17:26

do the boogey with me :D
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Man-eating Chaos Chocolate

Berichtdoor Beastherder » 24 mei 2008 20:08

Sweet B)

die disco-squig is waarschijnlijk wel het meest bizarre warhammer-model dat ik in tijden heb gezien (en ja, dat is een compliment :P )

Jammer van de wat onscherpe foto, maar die bloemen op de andere squig zien er zeer netjes uit, fraai stukje freehand :tu:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor marachii » 24 mei 2008 21:01

shiney :P
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Skaoot » 24 mei 2008 21:29

[quote="Beastherder"]... die disco-squig is waarschijnlijk wel het meest bizarre warhammer-model dat ik in tijden heb gezien (en ja, dat is een compliment :P )

Jammer van de wat onscherpe foto, maar die bloemen op de andere squig zien er zeer netjes uit, fraai stukje freehand :tu:

Tja, ik had vandaag betere foto's wil maken op een moment dat ik beetje hulp van het zonnetje zou hebben, maar ik heb me zowaar bezig gehouden met mijn studie. Dat is best goed van moi, maar daardoor nog geen betere foto's. En tja, ik hou op z'n tijd wel van "anders" en squigs lenen zich daar goed voor ^_^ Thanks for the compliment ^_^
En raar maar waar, alles lijkt me beter te lukken op squigs, of het nu drybrushen, freehand of wat dan ook is... Leuk om te oefenen, maar heb maar beperkte hoeveelheid squigs. En moet het verdorie ook eens bij de rest voor elkaar krijgen om goed te schilderen. Maar laatste tijd lukt het me niet meer echt om kleine delen mooi te highlighten zonder een groot deel waar dat niet hoeft mee te nemen :huh:
Te lang niet geverfd, I lost it somewhere I think :dunno:
Oftewel, oefenen, oefenen, oefenen!!! (Easier said than done... but I'll try!!!)
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Skaoot » 01 jun 2008 22:19

Betere foto's wil niet echt lukken, issues met belichting. Anyhoe, onderstaande kan er wel mee door, dankzij improv. background ^_^ Mijn Casket of Souls vind ik zelf best geslaagd, dankzij kingsize foto's nog paar punten voor verbetering gezien, maar dat komt nog wel 's. Zelfde verhaal voor Khalida, al waren er daar ook al verbeterpunten zonder foto. -_-
En tja, bases... sssst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoe krijgen jullie beetje goede, scherpe foto's waarvan de kleuren ook kloppen? :huh:

Verder bezig met mijn Screaming Skull Catapult in elkaar knutselen, maar geval blijft uit elkaar donderen. Waarom kun je metalthingies nooit gewoon in elkaar zetten zonder er massa's greenstuff bij nodig te hebben? En ik mis het dwarsbalkje bovenin tussen de twee netjes ingewikkelde overleden pupkes. Helpt ook niet.
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Guy » 01 jun 2008 22:48

Casket ziet er hip uit Skaoot!! Hoe wil je je Tomb Kings trouwens gaan basen? Zand, zand of iets anders?
De screaming skull catapult is inderdaad een crime om in elkaar te zetten. Als ik zelf grote metalen pupkes in elkaar aan t zetten ben bouw ik er meestal een soort stellage (van alles wat binnen handbereik is) omheen die het onderdeel dat ik aan t lijmen ben op z'n plaats houdt: zo kan t een paar uur drogen zonder dat ik t zelf moet vasthouden.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Skevan » 02 jun 2008 05:59

met grote metalen modelen gebruik ik accelerator die ik een keer heb gokocht bij frank. beetje acc op het eene deel seconde lijm op het andere en zowaar het zit muurvas binnen enkele seconden.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Richard » 03 jun 2008 10:27

:blink: accelerator ...

dat had ik moeten weten... wat kost dat spul? en waar kun je het kopen?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs