Hive Army Showcase

Heb je een kleurige Chaos Dwarf, een polychrome Peasant of een grijze Grey Knight te tonen? Lekker aan het kleien, hakken en plakken geweest?
Laat zien, laat zien!

Moderator: Beastherder

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Chris » 24 dec 2010 13:23

Ik zou ook zeggen: als een leger er goed genoeg voor is mag ie er staan, ongeacht hoeveel meer er al staan. Showcase waardig is showcase waardig.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor pijnappel » 24 dec 2010 17:42

Hoe mee afgeschilderde legers, hoe meer we toch uitstralen als enthousiaste club en mensen stimuleren om te schilderen?


ik heb bijna mijn leger afgeschilderd en dan kan ik hem laten zien of hij showcase waardig is en dan hebben we er weer eentje bij (hoop ik)
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 230
Geregistreerd op: 27 mei 2010 18:39
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 24 dec 2010 22:49

die zijn een maand na het starten van de showcase verdwenen. op dat moment was Gerie zelf moderator van dit forum. Dat onder het motto, "kun je zelf het topic aanpassen en van commentaar voorzien" enigste wat gebeurde was het "verdwijnen" van het topic.

of dat door gerie of door een admin is gedaan weet ik niet. :dunno:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 24 dec 2010 23:01

[quote="Bobske"]
eeneh, we zijn er nog niet maar waarom de restricties van 16 legers en 2 per speler, en speciale legers?

Hoe mee afgeschilderde legers, hoe meer we toch uitstralen als enthousiaste club en mensen stimuleren om te schilderen?


originele post is van 22 november 2009. Een mooie ouwe koe is geen lelijkeoude koe. -_- maar goed.


Een showroom bij een dealer staat altijd vol met de beste modellen die hij/zij te koop heeft. De showroom tot aan de rand toe vol stampen met alles dat ie heeft is niet erg "representatief" en zou ik zelfs slordig willen noemen.

Volgens mij zou de showcase, indien we alleen maar toevoegen en er niet na de 16e er een weghalen, het effekt van een showcase te niet doen. Dan krijg je een dump forum voor geschilderde legers en dan kunnen we daar het forum ook naar vernoemen. "foto's van geschilderde legers stortplaats"
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 24 dec 2010 23:04

[quote="Chris"]Ik zou ook zeggen: als een leger er goed genoeg voor is mag ie er staan, ongeacht hoeveel meer er al staan. Showcase waardig is showcase waardig.

Een showcase waar steeds maar weer hetzelfde te zien is, ga jij daar kijken?

mijn leger (empire, die gigantische horde zeg maar) staat er nu het langst van alle legers. Daarom kan mijn het topic van mijn leger, mochten we aanmelding nummer 17 binnen krijgen wel terug naar schilderen en converteren. Dan heeft iedereen daar vast wel lang genoeg naar gekeken.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 24 dec 2010 23:08

Ik moet toegeven dat er weinig legertjes, of warbands gefotografeerd worden en dat er daarom lang dezelfde legers blijven staan. Dus het nut van weghalen na de 16e is op dit moment al redelijk klein. Mochten er mensen zijn die een verandering in de regeltjes van de showcase willen hoor ik het wel en dan verander ik ze wel..

Ik hoop dat er eindelijk een vruchtbare discussie over op gang komt. Toen ik dit topic starte interesseerde er (op een enkeling na) zich helaas niemand voor.

[edit] idee! misschien moeten we army showcase veranderen in alleen maar showcase? foto verslagen van Hive toernooien? Foto reportages van battles? groepsfoto's van geschilderde legers die op de club spelen/ gespeeld worden?

je kan van een showcase van alles maken, maar dat is nu net het punt, maken, wie maakt het? Kom op mensen :thumbup: maak het :wink: [/edit]
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor shogun » 25 dec 2010 09:22

Ik zal eens wat foto's gaan maken van mijn tyranid leger. Daarbij heb ik ook nog een chaos undead glow in the dark army. Dit leger wil ik nog netter highlighten maar het is al speciaal genoeg om te laten zien denk ik.. :yes:

Mijn twee legers zijn er klaar voor. :tu:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Chris » 25 dec 2010 11:38

Ik denk dat het probleem vooral is dat er relatief weinig afgeschilderde dingen zijn. Dan is de omloop natuurlijk ook laag, en blijf je met dezelfde inhoud staan. Nou ben ik de laatste die daar commentaar op moet hebben met mijn schilder snelheid, maar dat maakt de situatie niet anders. En inderdaad, ik zie het meer als een "Dit zijn allemaal afgeschilderde legers die we hier hebben" dan als een "showcase". Gewoon verschil van perceptie dus. Als het niet als zodanig bedoelt is dan is mijn opvatting over wat het zou moeten zijn gewoon anders.
Er een showcase van maken ipv army showcase is een goed idee. Dan blijft het ook iets actueler, en laat je ook zien wat de club allemaal doet. Een actief toernooien rooster is naar mijn mening ook best iets waar je als club trots op mag zijn.
Ook een mogelijkheid is eventueel terrein toevoegen. Er staan her en der best mooie stukken in de dozen, en die mogen ook gezien worden.
Mijn 2 centen.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Vorige

Keer terug naar Schilderen en Converteren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten