Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Beastherder » 19 okt 2016 17:25

Nóg een Undead speler? :o

Onze spelersgroep begint zo wel erg 1 kant op te leunen.
Ik zal mn dwergen dan toch maar s tevoorschijn moeten halen om dat weer een beetje recht te trekken :wink:

welkom Wouter

morgen ben ik met StarWars bezig, maar misschien iemand anders?


ik zie in het dating topic dat anderen iig ook KoW gaan spelen, dus je kan allicht even meekijken
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Noorderling » 11 maart 2017 11:14

Hoi allemaal!

Noorderling hier, beter bekend als Klaas. Ik ben onlangs van Groningen naar Nijmegen verhuisd en het lijkt me leuk om via mijn hobbies mensen te leren kennen in Nijmegen. Doordeweeks werk ik als leraar op een groot ROC in Zwolle en in mijn vrije tijd speel ik al meer dan 20 jaar D&D. Miniaturen zijn pas sinds anderhalf jaar echt een interesse van me, begonnen met Warhammer Age of Sigmar. Net ook het boek van Frostgrave gekocht, erg enthousiast over dit spel. Graag zou ik binnenkort een intro-potje Frostgrave spelen met één van jullie en als er AoS-spelers zijn: bring it on! :thumbup:
Legers die ik speel: Warhammer AoS: Death + Frostgrave noob + Warhammer Quest: Silver Tower
Avatar gebruiker
Noorderling
Tau kung-fu master
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 11 maart 2017 10:31
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 12 maart 2017 07:13

Welkom Klaas!
Dat was een flinke verhuizing, leuke forumnaam dan.

Intro potje Frostgrave moet je bij Joost/TheWoodcutter zijn.

AoS hebben we de basisdoos van en een doos met terrein, Het is van Skevan en mij, maar we hebben er al lang niet mee gespeeld.
Dus ik wil wel weer een intro potje AoS/hernieuwde kennismaking een keer tegen je
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Noorderling » 13 maart 2017 07:11

Hoi Bobske,

Potje AoS ter kennismaking lijkt me uitstekend, laten we dat binnenkort doen! Moet even de datum overleggen maar een dezer (donder)dagen moet vast lukken. Ik zal Joost ook eens polsen via dit forum voor een potje Frostgrave.

Tot gauw!
Legers die ik speel: Warhammer AoS: Death + Frostgrave noob + Warhammer Quest: Silver Tower
Avatar gebruiker
Noorderling
Tau kung-fu master
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 11 maart 2017 10:31
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor theWoodcutter » 13 maart 2017 08:41

Hoi Klaas,

welkom hier! :thumbup:
Frostgrave :wub: zal nog even op zich dienen te wachten, mijn agenda is gevuld t/m 6 april (en vanwege mijn deelname aan de guildball league + roadburn in april blijven er ook dan niet veel donderdagen over). Hoewel de 27e april natuurlijk Koningsdag is en er vast ook overdag de mogelijkheid is om iets te organiseren. En anders misschien op een zondag, maken we daar weer een clubzondag van?
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Noorderling » 17 maart 2017 17:35

[quote="theWoodcutter"]Hoi Klaas,

welkom hier! :thumbup:
Frostgrave :wub: zal nog even op zich dienen te wachten, mijn agenda is gevuld t/m 6 april (en vanwege mijn deelname aan de guildball league + roadburn in april blijven er ook dan niet veel donderdagen over). Hoewel de 27e april natuurlijk Koningsdag is en er vast ook overdag de mogelijkheid is om iets te organiseren. En anders misschien op een zondag, maken we daar weer een clubzondag van?


Thanks, Woodcutter! :grijns:
Frostgrave heeft ook geen haast hoor, ik heb net vandaag de mini's binnen voor mijn Warband. :thumbup: En gezien mijn vreselijke (trage) tempo met bouwen/schilderen zal het niet eerder dan april zijn dat ik daar iets van klaar heb. Zijn die clubzondagen makkelijk te organiseren, of gebeurt dat met veel planning/voorwerk?
Legers die ik speel: Warhammer AoS: Death + Frostgrave noob + Warhammer Quest: Silver Tower
Avatar gebruiker
Noorderling
Tau kung-fu master
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 11 maart 2017 10:31
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor FrankV » 08 jul 2017 15:56

Dag mensen,

Sommigen van jullie hebben me misschien afgelopen donderdag al gezien. Ik ben Frank en ik ben na een pauze van een jaar of acht weer terug in de hobby. Vroeger vond ik het vooral erg leuk om de modellen te bouwen en schilderen, maar nu ben ik ook begonnen met spelen en ik beleef er erg veel plezier aan. De Space Orks heb ik altijd geweldig gevonden en ik heb er nog een hoop oude van en ik heb er inmiddels een hoop van bijgekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor. :thumbup:

Tot gauw!
Frank
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 08 jul 2017 16:29

Welkom Frank! :thumbup:

Een Ork speler erbij kan nooit kwaad. Hebben we die al eigenlijk? :dunno:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Johan » 08 jul 2017 18:37

Welcome Frank!!
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor theWoodcutter » 08 jul 2017 20:55

Welkom Frank!

Deed Chaim niet ook Space Orks? :huh:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron