Dit is juist iets om publiekelijk te discussieren (hive zaken kan alleen door hivers gelezen worden Bob, zo open is het nu ook weer niet..) Als het je echt niet aanstaat Bob kun je deze posts altijd nog afsplitsen en apart in de hive zaken neerzetten.
Je research valt een beetje tegen Ben
het verschil met vorig jaar is maar 8 spelers.. 58 t.o.v. 50 vorig jaar. Kijk zelf maar
viewtopic.php?f=39&t=1484&start=0viewtopic.php?f=49&t=1946ik weet niet hoeveel meer de batallion box tegenwoordig is tov van vorig jaar? maar ik kan me 80 pleuro herinneren en jullie schreven na het toernooi 85 euri voor een B-box op... verder is de nummer 4 (WH40k) met een doosje naar huis gegaan (vanwege het meer victory points hebben, maar afgescheept zijn met een 4e plaats i.p.v. een 3e plaats.) En we hadden een best sportmenship prijsje dit jaar an vorig jaar niet
daarmee zijn we al een euro of 40 duurder uit dan vorig jaar als ik me niet vergis.. die andere 40 euri zullen ook wel ergens inzitten. Kan ik zo niet verklaren 1, 2, 3
[sneer modus] vorig jaar hadden we vast dure, niet te beschadigen lijstjes en dit jaar goedkope prullen
[/sneer modus]
Don't cry because it's over, smile because it happened.