Tshirt topic V30000 ofzo

Berichtdoor Benman » 07 jun 2006 22:57

Het enigste in dat ik hier kwijt wil is dat op de Cuykse markt een vrouwtje staat dat in 4 tot 5 kleuren geborduurd logo van ongeveer 10x10 cm op een shirt zet voor ongeveer %u20AC 8,- tot %u20AC 10,-. Komt nog wel de prijs van het shirt bij. ;)

Borduren heerscht en er is niks beters dan borduren. -_-

[edit] Wanneer je een edit doet van je post dan wordt het Euroteken niet meer herkent en kun je doen wat je wilt. No way dat je je post en dus het Euroteken weer goed krijgt. [/edit]

En verklaar me nu nog eens voor gek ......
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor drava » 07 jun 2006 23:01

Borduren heerscht en er is niks beters dan borduren.

Ja ziet er zeker wel mooi uit, maar het probleem ervan is vaak dat de draden er naar een tijd los van gaan zitten.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Benman » 07 jun 2006 23:07

[quote="drava"]
Borduren heerscht en er is niks beters dan borduren.

Ja ziet er zeker wel mooi uit, maar het probleem ervan is vaak dat de draden er naar een tijd los van gaan zitten.

Na hoeveel keer wassen? En is een zeefdruk na zoveel keer wassen nog wel okee dan? :nono:

Ik zal effe kijken ... misschien dat ik morgen naar de club even m'n Bokkerijders-shirt aan trek.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 07 jun 2006 23:13

Psies ..... Zo'n shirt draag je hooguit eens per week, dus de slijtage aan het borduursel zal reuze meevallen.
Zeefdruk daarentegen wordt na een paar keer wassen vaal, en da's zonde. De Goblin op mijn shirt is ondertussen grijs in plaats van zwart. ;)

Ik ben dus in eerste instantie eerder te porren voor het Cuijkse vrouwke dan voor een zeefdruk ..... Zeker wanneer je het over eenzelfde prijsklasse hebt is borduren de betere optie (maar het beste is uiteraard wanneer we van beide typen shirt een voorbeeld te zien kunnen krijgen).

Wanneer we borduren kiezen moet ik dus nog wel de Hive-Goblin uit zien te werken in vier kleuren? :unsure:

*edit*
Effe nieuwsgierig ... %u20AC%u20AC%u20AC%u20AC%u20AC

*edit2*
Euro-BUG!!!!!! :P
Squiggoth

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 08 jun 2006 18:54

Ik ga niet met een geborduurd logo rondlopen.

Goed, gouden letters (schijnt ook een club te zijn :P) is ook niks maar ik heb nogal mijn twijfels over een geborduurd dinges op een shirt.. :dry:

Oh en wat je zegt over slijtage aan het borduursel door wassen/dragen geld dan toch ook voor een gedrukt shirt? Die ga je toch niet 'voor de gein' iedere week in de wasmachine stoppen?? Onze Wardice shirts zijn iets van 4 jaar prima gebleven.

Wel helaas zie ik ben zijn geborduurd bokkerijers shirt niet vanavond, ik lees de reacties hier wel. :P

%u20AC%u20AC%u20AC%u20AC%u20AC

%u20AC%u20AC%u20AC

Hmm als je er meerdere doet dan werkt het wel schijnt het.
Maar ik heb 'm hier op het toetsenbord en alt code 0128 is de 2e regel.
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Squiggoth » 08 jun 2006 22:45

Wel, dat geborduurde Bokkeshirt is een prima ding .... Heel netjes gestikt, aan de binnenkant gevoerd met vilt, supersjiek. Als Ben nou effe uitpluist waar de Bokken die hebben laten maken, dan zijn er geloof ik al wat geïnteresseerden voor zo'n shirt. Kunnen we bijvoorbeeld ook nog een zeefdruk-shirt maken voor mensen die geen geborduurde shirts willen hebben, of een goedkoop Cuijks shirt .... Voor elk wat wils.
(Ik blijf er ook bij dat borduren qua 'levensduur' beter is dan zeefdrukken ....)

En dan rest nog de vraag wat er precies op moet komen ..... Op de voorkant (borstzakje) de HN-adelaar en achterop de HN-Goblin-met-Squig zoals op de huidige shirts?
Squiggoth

Berichtdoor drava » 08 jun 2006 23:08

Ja dat logo op de voorkant is goed. Maar die tekening op de achterkant hoeft van mij niet per se. :unsure:
Sorry Nas niks tegen jou maar gewoon niet mijn ding

Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Death Rider » 09 jun 2006 07:18

[quote="squiggoth"]Wel, dat geborduurde Bokkeshirt is een prima ding .... Heel netjes gestikt, aan de binnenkant gevoerd met vilt, supersjiek. Als Ben nou effe uitpluist waar de Bokken die hebben laten maken, dan zijn er geloof ik al wat geïnteresseerden voor zo'n shirt. Kunnen we bijvoorbeeld ook nog een zeefdruk-shirt maken voor mensen die geen geborduurde shirts willen hebben, of een goedkoop Cuijks shirt .... Voor elk wat wils.
(Ik blijf er ook bij dat borduren qua 'levensduur' beter is dan zeefdrukken ....)

En dan rest nog de vraag wat er precies op moet komen ..... Op de voorkant (borstzakje) de HN-adelaar en achterop de HN-Goblin-met-Squig zoals op de huidige shirts?

vind ik best, maar dan ook met hive novio op de achterkant?
Death Rider

Berichtdoor henerius » 09 jun 2006 11:27

[quote="squiggoth"]Kunnen we bijvoorbeeld ook nog een zeefdruk-shirt maken voor mensen die geen geborduurde shirts willen hebben. de HN-Goblin-met-Squig zoals op de huidige shirts?

Allemaal hetzelfde lijkt mij het beste. Allemaal dezelfde kleur lijkt mij ook niet meer dan billijk. Clubgevoel ^_^ en dergelijke dingen meer :huh: .......

De favoriete kleur was, als ik me niet vergis, zwart. Verder denk ik dat we drie of vier shirts moeten bestellen in een andere kleur. Dan denk ik aan één voor Rudi en één voor mij (makkelijk te herkennen juryleden). één voor Chaim :dunno: ?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor drava » 09 jun 2006 11:53

[quote=" Henerius"]Dan denk ik aan één voor Rudi en één voor mij (makkelijk te herkennen juryleden). één voor Chaim ?

Ja lijkt mij wel goed ik was wel van plan in de toekomst weer een toernooitje te gaan organiseren.

drava
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief