Speed Freeks

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Speed Freeks

Berichtdoor FrankV » 14 aug 2018 10:12

Gisteren verschenen deze afbeeldingen op internet:

Afbeelding

Afbeelding

In het lore artikel op de WH communitywebsite werd al gehint naar orks die uit verveling races gingen houden:

These force fields proved so effective that even when an Ork Waaagh! smashed into Vigilus, the greenskins were unable to assail the hivesprawls beyond, so took to seeking entertainment elsewhere by engaging in violent races across the sweeping open plains that separate the vast hivesprawls.

(https://www.warhammer-community.com/201 ... ge-post-2/)

Misschien een nieuwe versie van Gorkamorka, kan ook een losstaand spel zijn. Ik verwacht in ieder geval eindelijk nieuwe warbuggies. De oude modellen zijn wel heel erg gedateerd.
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Beastherder » 14 aug 2018 10:42

Cool B)

Ik verwacht idd een set met nieuwe Ork voertuigen met een losstaand spel er bij.
Zoals je dat ook al gezien hebt met die doos met 2 Knights, of die met 2 Flyers (weet niet meer welke) en die met de D Eldar jetbikes.

Mooie goedkope deal voor de modellen, met wat spelregels als bonus.
Ik zou zeker niet hopen op een terugkeer van GorkaMorka met langdurige support, maar ik kan het fout hebben ^_^

(Dat dachten we ook van de terugkeer van GSC en Necromunda :wink: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Beastherder » 14 aug 2018 11:52

Foto van de binnenkant?


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Toch knap om met een moderne camera zo'n wazige foto te maken. Bijna alsof ze het expres doen :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Caladai Doomblade » 14 aug 2018 12:42

Komen er nieuwe Ork modellen? Dan zal het wel tijd zijn voor 9th edition 40K. Dan kunnen ze meteen die plastic sisters uitstellen! ^_^

Ziet er goed uit, coole vehicles want ze zullen wel exact op de plaatjes van de voorkant van de doos lijken. :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Beastherder » 14 aug 2018 13:08

Komen er nieuwe Ork modellen?


Werd toch ondertussen wel s tijd.
Die oude Wartrakk en Buggy zijn practisch net zo oud als ik zelf :opa:


Moet toch wel de prijs hebben van de oudste modellen in de huidige collectie
https://www.games-workshop.com/en-NL/Ork-Wartrakk
https://www.games-workshop.com/en-NL/Ork-Warbuggy



Ook grappig om te zien hoe ze die Vigilus planeet de focus maken voor alles.
De genaamde Killteams zijn daar actief, nu dit. Dit is de plek waar alle facties samen komen zodat je niet hoeft te gaan uitleggen waarom ze tegen elkaar vechten.
Nu alleen nog maar uitleggen hoe een stel Tau daar is verdwaald.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Caladai Doomblade » 14 aug 2018 15:06

Moet toch wel de prijs hebben van de oudste modellen in de huidige collectie
https://www.games-workshop.com/en-NL/Ork-Wartrakk
https://www.games-workshop.com/en-NL/Ork-Warbuggy


Nee hoor, dat zijn denk ik deze oude heren:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Vooruit, Ragnar, Marneus en Dante winnen denk ik want Azrael heeft ergens 15 jaar terug nog een nieuwe metalen banner gekregen om de papieren vlag te vervangen. Maar serieus, deze modellen zijn nog prima (Jes Goodwin, you go girl!) (en Marneus heeft een nieuw model in terminator armour dus die telt niet meer mee) Op Ragnar na, die ziet er uit alsof hij een drol aan het draaien is in zijn power-luier. Degene die er echt hilarisch uitziet is uiteraard Abaddon the Despoiler, die nu kleiner is dan de gemiddelde plague marine.

Maar ja, die orks zijn zeker aan vervanging toe! Ik lees ergens dat de Buggy uit 1996 is. Dat is wel aan de oude kant. Ongeveer het jaar dat ik begon met Warhammer spelen. Het is al wel een upgrade ten opzichte van het model dat ze daarvoor hadden, maar toch.

Ik ben heel benieuwd. De game zal me een worst wezen, maar de modellen zijn zeer welkom. Ik kan niet wachten om te zien wat ze met de nieuwe codex en modellen gaan doen (en space wolves doen me niet zo veel).
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Beastherder » 14 aug 2018 16:45

https://www.warhammer-community.com/2018/08/14/speed-worth-waiting-for/




"Inspiration.... Emotion.... Dakka..."
:grijns:


"Orktober" :ole:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Speed Freeks

Berichtdoor FrankV » 14 aug 2018 17:10

Haha, leuk filmpje :D
Goed model ook. O(r)ktober is iets later dan ik had gehoopt, maar ik mag niet klagen. De Orktober woordgrap maakt een hoop goed.

Ook grappig om te zien hoe ze die Vigilus planeet de focus maken voor alles.


Ja, inderdaad wel heel toevallig dat alles op dezelfde planeet plaatsvindt. Zou kunnen dat we nog meer van Vigilus gaan horen. Black Legion werd gisteren ook al in een artikel genoemd.
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Bobske » 14 aug 2018 17:20

Dear GW
:worship:

Fantastisch filmpje weer en dat model :wub:
Moeten mijn Nids wel weer hard rennen voor hun eten. :yes:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Speed Freeks

Berichtdoor Bobske » 14 aug 2018 17:30

21 jaar dus trouwens

Ik neem aan dat meneer Blackmane wel een nieuw model krijgt in de SW codex, maar ja Azrael ook niet

https://www.ebay.ie/itm/Classic-Space-W ... 4b473f1d08

het duurde even voordat iemand ook de achterkant had gefotografeerd.
Daar staat dus GW 1992
Ragnar is 26 jaar oud

https://www.ebay.com/itm/Warhammer-40k- ... zrael.TRS0

Azrael 1995
baby!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten