Necromunda Returns

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 13 aug 2018 15:00

Oh wow! :huh:

Lijst is compleet herschreven :yes:

Rare gedoe met wie wel of geen 3e arm heeft is aangepast, Psyker regels zijn compleet vervangen en volgen nu de nieuwe psyker regel uit GW4.
Combat leider of Psyker leider zijn nu gesplitst, je moet er 1 kiezen.
Uitgebreide regels over hoe ze passen in de campaign regels die in de tussentijd zijn uitgebracht.

En dat zijn zo alleen wat dingen die ik in een paar minuten zie.
Dit is echt een compleet nieuwe lijst :yes:

Heel goed, geeft goede hoop voor de toekomst.
Binnenkort ook voor de Chaos Cult?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 14 aug 2018 10:00

Belangrijke punten om op te letten: (Geldt speciaal voor jou, Bob :wink: )

Een gewone ganger mag geen Heavy Weapon meer (Net als in de meeste andere Necro-gangs)
Heavy Weapons moeten op Hybrid Acolytes, voor wie de 3e arm optioneel is zodat je er nog steeds je Neophyte Heavy Weapon model voor kan gebruiken.

Betekent dat de samenstelling van GSC nu meer in lijn is met de andere Necro gangs, maar ook dat bestaande gangs volledig opnieuw samengesteld zullen moeten worden :yes:


Bone Swords en Lashwhip zijn verdwenen, gebruik de regels voor Power Swords en Shock Whip
Familiars zijn nu Equipment, werkend als Exotic Beasts, ipv een Psychic Power. Maakt ze veel beter beschikbaar, maar betekent nu ook dat ze gewoon dood kunnen ^_^


En het zou Necromunda niet zijn als er geen fouten in zaten :roll:
Cult Icon staat nog steeds bij de Equipment, maar heeft nu geen regels.
Cawdor hebben nu ook een icon met dezelfde regels, dus als dat een algemeen item word is dat ook opgelost
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 aug 2018 10:33

Belangrijkste is toch wel of je nog steeds Ali-the-dead-terrorist kan bouwen met een Demo charge en infiltrate ^_^
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor brammo1991 » 18 aug 2018 15:24

Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 19 aug 2018 11:38

Die kaarsen zijn erg cool, idd
Heerlijk over-the-top onpractisch, puur 40k gothic B)

Ze geven me vooral ideeën voor hoe ik het zelf kan converteren.
Chainsword op stok= chainglaive
Hamer-bit op stok= 2-handed hammer
Bijl-bit op stok= 2-handed axe
flamer-bit op stok= flamer :grijns:

Met een beetje bit-box ken je veel hiervan zelf maken (maa dan mis je wel de kaarsen, natuurlijk :wink: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor brammo1991 » 19 aug 2018 12:47

Stok op stok = close combat weapon?
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 04 sep 2018 15:20

En na de complete re-write van de GSC hebben ze nu hetzelfde gedaan voor de Chaos Cultists

https://www.warhammer-community.com/2018/09/04/the-dark-gods-rise-in-the-underhivegw-homepage-post-4fw-homepage-post-2/


https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-content/uploads/2018/09/Necromunda_Chaos_Cults-1.pdf

Minder extreem veranderd dan de GSC, maar nog steeds een complete vervanging.

Véél meer wapenopties (ik vermoed dat ze door hebben dat veel mensen die Cawdors als Chaos Cultists willen gebruiken :wink: )
Lasguns, demo charges, molotov cocktails, 3 soorten armour, een gewone flamer, het mag nu allemaal :thumbup:

Het ritueel om de Chaos Gods te aanbidden is dit keer wel duidelijk beschreven, én je kan er nu ook een gevangen genomen ganger voor opofferen :grijns:

Het scheelt waarschijnlijk ook een hele hoop dat ze er nu 15 pagina's de tijd voor kunnen nemen, ik kan me voorstellen dat ze in de WD zich aan een vast aantal moesten houden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Rick » 05 sep 2018 09:27

Wohoo, hier zat ik al enige tijd op te wachten. :)

Die vergrote hoeveelheid wapenopties was wel nodig, het waren er eerst heel weinig. TIjd om weer eens wat te spelen met chaos cultist lijsten.

Ze hebben nu ook toegang tot reclaimed autoguns en reclaimed autopistols. Dit betekend nog goedkopere cultists.. 45 credits voor een cultist met een reclaimed autogun :grijns:
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Avatar gebruiker
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 313
Geregistreerd op: 08 maart 2010 20:20
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 05 sep 2018 12:46

Ja, het is heel goed nieuws. :yes:

Hiermee worden de Chaos Cults (net als de GSC hiervoor) een echte volwaardig gang ipv een WD extraatje

Ik heb zelf ook zin om mn Chaos lijstje opnieuw te gaan maken.
Flink inslaan van Incendiary en Demolition Charges voor dat echte religieuze fanaten gevoel :whistle:


Nu nog op zoek naar een Chaos Familiar model :scratch:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 07 sep 2018 14:27

Van Saar wapens

https://www.warhammer-community.com/2018/09/07/technological-treats-for-van-saar-gangs/



Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Hip spul B)

Die schilden-set is super-stoer, maar ik vraag me af of je ooit genoeg credits zal hebben om zoveel jongens daarmee rond te hebben lopen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten