Tijd om hiermee aan de gang te gaan, de verleiding is te groot
Om te beginnen de Eshers in elkaar geplakt.
Prachtige modellen, met lekker veel opties
Het liefst zie je voor een spel als Necromunda natuurlijk nog meer, alle wapenopties in zowel linker- als rechterhand, en dan meerdere van ieder, maar je moet je soms neerleggen bij de technische beperkingen van een sprue
Het is nog steeds vele malen beter dan de metalen modellen van vroeger
Om te beginnen de Leader en 2 Champions
De leader heeft de 2 armen van de boltgun/needle combi en zweep, want die geven je ook de hippe leren officier-jas over de schouders.
Die zweep vind ik echter niks, dus die is afgeknipt en vervangen door een power-sword, nog steeds een indrukwekkend wapen
1 champion heeft een even indrukwekkende plasma pistol.
Heel krachtig, maar zeer onbetrouwbaar, dus de laspistol is er meer als backup dan om tegelijk te schieten (maar het kan wel)
Andere champion heeft de altijd handige shotgun
Die shotgun is misschien wel mijn favoriete wapen van de Esher sprue
Een semi-automatisch, magazijn-geladen, dubbelloops shotgun
Heerlijk zinloos cool zoals alleen in het 40k universum kan
2 modellen met spectaculaire pose, 'klein' haar en pistool/mes zijn prima geschikt voor Juves, zeker als je de plateau-zolen wegsnijdt. Iets wat ik ook bij alle gangers heb gedaan
En wat meer gangers
Een 2e shotgun, natuurlijk, en Eshers betalen maar 5 credits voor een lasgun, dus die kan je niet laten liggen
En nog meer gangers
Pistool met (giftig) zwaard voor de meer 'up close & personal' aanpak. Autogun is minder betrouwbaar dan een lasgun, en voor Eshers dus duurder, maar voor de 'rule of cool' moet je m toch hebben