Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hivenovio.nl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 124
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3829: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
Hive Novio Nijmegen • Toon onderwerp - Dubbel Battle Report

Dubbel Battle Report

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Dubbel Battle Report

Berichtdoor JtheCrazed » 06 jul 2023 22:52

1ste potje:

Mijn list (Jeroen met de 10.000)
    Trajan met 6 Wardens
    2 Allarus
    5 Guard met shield captain
    2x 4 Prosecutors

Tegenstander (Rick met de 1.000)
    Tzaangors met leader
    6 Terminators
    2x 10 Rubric marines met leader?
    Land raider? (I forgor)

Turn 1: Deepfried strike, mis bina al mijn charges, maar kill de tzaangors in eerste fight phase.
Tegestander shiet met alles op wardens, er gaan er maar twee dood en ik wijger de FNP te gebruiken want dat vind ik zielig (dan hadden ze allemaal geleefd :gaap: ). Trajan slaat in 1 klap alle terminators dood, geen grap, letterlijk in zijn eentje 6 terminators. GADVERDAMME :sick:
Turn 2: Tegenstander staat met alles in melee, en weet hoe dit afloopt, we stoppen met 2 wardens dood (100pt) en nog niet eens even veel punten overeind bij hem . Had het nog 2 beurten geduurd dan was mijn hele leger levend... tegenstander 0 punten gescoord
Conclusie: Custodes zijn busted.


Potje 2:

Mijn list (Jeroen)
Faction:https://tenor.com/wkzZ.gif
    Shadowsun
    Pathfinders
    Strike team
    2 Broadsides
    EL STORMSURGE

Tegenstander(Thijmen met de Dead guard):
    3 plague drones varianten
    3 Terminators met leader
    Plaguemarines met leader
    Poxwalkers met leader

Niet veel te zeggen over deze match, het was 2 Tau shooting phases en 5 dode pathfinders, gecalled na beurt 2 nadat er bij mij maar 60 punten dood waren en bij hem 75%, en dat was VOORDAT mijn dtatchmen ability inkickte
Match gecarried door EL STORMSURGE die door een variatie van buffs hitte op een 2+ met rerolls van 1 door Shadowsun, Broadsides ook veel werk gedaan.
Conclusie: aankomende stormsurge nerf is justified, maar ik blijf hem gewoon runnen
Legers die ik speel: 40K: Tau, Imperial Knights (chaos en loyal), Custodes
JtheCrazed
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 06 jul 2023 22:01

Re: Dubbel Battle Report

Berichtdoor Guy » 08 jul 2023 10:01

Bedankt voor de battle reports :tu: Een goed voorbeeld van wat het forum toevoegt naast WhatsApp/FB. Zou het mogelijk zijn er in de toekomst een paar foto's bij te plaatsen?

Wat de battles betreft, vind je het niet jammer dat beide battles maar 2 beurten geduurd hebben? Enerzijds heel passend voor Custodes, die als superbodyguards van de Emperor snel korte metten maken met de oppositie; maar qua spelbeleving mogelijk een beetje onbevredigend? Zijn er dingen die jij en/of je tegenstander anders zouden kunnen doen om de strijd interessanter te maken?
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dubbel Battle Report

Berichtdoor JtheCrazed » 08 jul 2023 12:28

Geprobeerd om foto toe te voegen maar lukte me niet met de oude text editor, de matches waren vroeg gecalled en maar 1000 punten op only war, dus dat gaat ook snel, en voor mij waren ze vroeg gecalled ivm tijd, maar ook omdat de uitkomst duidelijk was zonder secondaries en een sterke eerste beurt, daarnaast was de power balance out of whack en al mijn legers behalve custodes zijn al generft. Als ik de mission pack binnen heb krijgen we interessantere games.
Legers die ik speel: 40K: Tau, Imperial Knights (chaos en loyal), Custodes
JtheCrazed
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 06 jul 2023 22:01

Re: Dubbel Battle Report

Berichtdoor Guy » 10 jul 2023 08:43

Ah ok, ben benieuwd, in ieder geval veel plezier met de nieuwe missies :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron