Kill Team!

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Kill Team!

Berichtdoor Bobske » 23 okt 2016 18:55

Afgelopen don. weer 2 potjes Kill Team
Laurens vs ?
Iets met Guard die afgemaakt werd

en Luis vs Chaim
10 tactical marines vs 3 bikes en 5 assault veterans. Luis is ingemaakt

Donderdag ik vs Stefan

Space wolves vs Space Wolves

Maar welk kill team van mij? Sky Claws of Thunderwolves?
Stefan heeft Wolf Guard


Afbeelding

@ Laurens, misschien vervang ik die plasma nog, eerst eens zien
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill Team!

Berichtdoor Beastherder » 23 okt 2016 19:21

[quote="Bobske"]
Maar welk kill team van mij? Sky Claws of Thunderwolves?


Ik ben nog steeds absoluut geen fan van de Thunderwolves :sick:
Het is nog niet zo'n vreselijk idee als Logan's kerstman-slee, maar het scheelt maar weinig :nono:

Ik zou het dus wel weten -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Kill Team!

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 okt 2016 07:45

Skyclaws vs Wolf-guard! Youth before age! Rash younsters vs the veterans! :panic: :gesmeerdebliksem:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Kill Team!

Berichtdoor Bobske » 11 nov 2016 12:48

volledig ingemaakt gisteren! :snif:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill Team!

Berichtdoor Beastherder » 11 nov 2016 14:06

'Never underestimate the power of the Dark Side'

StarWars Stormtroopers maken een prima Kill Team :tu:

(Iedereen AP3 wapens doet het uitstekend tegen Marines :yes: )

De echte held is natuurlijk de AT-ST (armoured sentinel) die in combat Bob zn leider dood schopte :grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Kill Team!

Berichtdoor sanderpagen » 11 nov 2016 21:14

Het lijkt mij ook wel leuk om een keer een pot Kill team te spelen.

Kan denk ik een team maken van:
Blood angels
Necrons
Inquisition

Heb alleen een up to date codexs voor de Blood angels & Inquisition.
Legers die ik speel: 40K Necrons,Inquisition, Blood angels Guild ball: Butchers
sanderpagen
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 11 nov 2016 21:07

Re: Kill Team!

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 nov 2016 14:32

Potje kill-team tegen Stormtroopers gisteren was een bizar potje. Super leuk, spannend en onverwacht.

Imperial stormtroopers:
10 stormtroopers, 2 met heavy hellgun blaster
AT/ST - Sentinel

Dark Angels:
5 Veterans
- 1x power sword
- 1x power axe
- 1x chainsword & pistol
- 1x bolter
- 1x flamer
Land speeder typhoon (missile launcher & heavy bolter)

We speelde een pot met 3 objectives, night-fight en elk pupke zat op een rol van 1-2 in reserve met outflank.
Daar begon het al. Meer dan de helft van de stormtroopers en de sentinel stonden in reserve, dus maar 4 man op tafel. Van mijn kant stond 1 Veteran en mijn landspeeder in reserve, dus ik had ook 4 man.

Mijn troepen hoppen van cover naar cover richting de tegenstander om toe te slaan voordat de rest van de stormtroopers arriveren. Beurt 2 komt mijn laatste marine op tafel, gooit een granaat naar 3 stormtroopers en mist volledig. In de imperial beurt komen er 3 stormtroopers en de sentinel/AT-ST op tafel, alles behalve 1 aan de flank waarlangs ik optrek. Mijn granaatgooier gaat Gone To Ground voor een 2+ cover save, mijn leider en bolter-veteran wagen het er op in-the-open. Na een beurt schieten van de Imperials zijn er opeens 3 marines dood, zelfs de 2+ cover save mocht niet baten. Slik. Ik heb nog een man met een flamer, een power-axe marine die net 2 schoten in de rug overleefd heeft en mijn land-speeder in reserve. Ik lig ook dik achter, want de imperials hebben first blood en slay the leader al. Enige lichtpuntje is dat de stormtrooper die mijn power-axe marine in de rug schoot sterft in de ontploffing van een gesaboteerd objective. Hoera! Een kill voor mij!

Dus, voorzichtig terugvechten. Mijn landspeeder komt in ieder geval en twee raketten stuiven op de Sentinel af. Allebei raak in de flank! 1 Penetration, Stunned! Perfect, geen return fire van de sentinel. Mijn flamer-marine toast 1 van de stormtroopers met heavy weapon en charged de ander en faalt vervolgens volledig om in combat iets uit te richten. Power-axe marine blijft van cover naar cover sprinten en komt steeds dichtbij de Imperial fire-base. De Imperials hebben geen targets om op te schieten, mijn flamer-marine slaat weer niks dood, maar 2 stormtroopers sluipen wel mijn deployment zone in en 1 gaat op een objective af!

Beurt 4. Mijn landspeeder vuurt weer 2 raketten af maar blijkbaar is het in het duister toch moeilijk zien, want ze missen allebei. Mijn Power-axe marine sluipt nog wat dichterbij en staat nu in een goede positie buiten zicht om volgende beurt een charge te wagen. Mijn flamer-man slacht eindelijk zijn slachtoffer af. De Sentinel schiet op de Land Speeder, maar de Land Speeder Jinked uit de weg van de schoten. 1 storm trooper achtervolgt flamer-marine maar krijgt geen kans om te schieten.

Beurt 5. De landspeeder mag enkel snap-shots schieten dus duikt buiten zicht van de Sentinel. Flamer-marine duikt bovenop zijn achtervolger en mept hem dood. Power-axe marine heeft na een lange sluiptocht eindelijk goede kans op een charge. Hij haalt de charge op de stormtrooper met het heavy weapon! En wordt prompt in overwatch doodgeschoten. 1 hit, 1 wound, AP3 is dus geen save…. Zo jammer… De imperials stormen naar voren om een sabotaged objective te claimen. De Sentinel stormt naar voren om mijn landspeeder geen gelegenheid te geven om buiten range te gaan staan.

Beurt 6. De landspeeder stijgt weer omhoog en schiet de Sentinel eindelijk kapot. Flamer-marine haalt gelukkig zijn break-test en zet een sprint in naar een objective bij mijn deployment zone waar 1 sneaky stormtrooper bij staat. De Imperials zijn nu ook gebroken, en het resultaat is dat de stormtrooper bij ‘mijn’ objective weg rent! Haha, de kansen keren!. De overige stormtroopers kunnen niks doen behalve dichter bij hun objective gaan staan.

Beurt 7. (blijkbaar hebben we een beurt te veel gespeeld?) Mijn landspeeder vliegt naar voren om een sabotaged objective te claimen (er waren er dus 2) en schiet prompt met zijn heavy bolter de Imperial leader overhoop! Mijn flamer-marine sprint uit alle macht naar mijn andere objective en komt in control range. Nu staat het een draw: Imperial 4 (slay the leader, 1 objective, first blood, break the enemy) – Dark Angels 4 (slay the leader, 2 objectives, break the enemy). Rol om te kijken of de sabotaged objectives af gaan. 1 wel, 1 niet. Die bij mijn landspeeder gaat af en scoort 2 hits met S4. Ik rol voor penetration: 2 zessen… Land speeder stuk… WTF… Hilarisch!!
Ik kan niks meer doen, alleen hopen dat in de Imperial beurt ook hun objective nog ontploft en alle stormtroopers die er om heen staan dood gaan. Helaas, dat gebeurt niet, 4-3 victory voor de Imperial Stormtroopers!

Het was echt een hilarische battle, na beurt 2 leek het er echt op dat ik in kon pakken, maar met voorzichtig spelen en wat geluk kon ik nog bijna terug komen, maar de imperials hadden toch teveel voorsprong opgebouwd, en het ontploffende objective was de nagel in mijn kist.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Kill Team!

Berichtdoor Bobske » 08 dec 2016 19:57

Vorige week leuke pot tegen chaim gehad.

IK had
4 thunderwolves, leider had een storm shield en frost axe

Chaim had
5 assault marines
3 scout bikes

Het was weer een grappige pot. Ik begon met na voren te bewegen
Chaim bleef op een afstand, precies buiten mijn move en charge.schoot wat maar niks aan de hand.
Ik maak een optrekkende beweging zodat chaim assault squad me niet kan charge.
Chaim schiet met 1 bike op mijn leider, 2 schoten, 2x raak (3+) 2x verwond (5+) en ik faal 2x de save (3+) :( daar ging mijn leider en 25% van mijn mannen. En het was Headhunt=kill the leader

Voor de rest van de game was het belachelijk, we konden beide geen deuk in een pakje boter slaan. Chaim omsingelde 2 thunderwolves met zijn assault squad en nog bikes er bij
3 beurten zijn we bezig geweest om elkaar te doden, 6 assault phases.

Uiteindelijk ging Chaim nog met een bike line breaker halen, probeerde ik dat met mijn laatste thunderwolf te voorkomen maar deze sneuvelde ook.
Chaim had naast die biker nog 3 assault marines over dacht ik

Maar het was 6-7 voor Chaim
Headhunt, we hadden beide elkaars leider afgeslacht
First blood had chaim
linebreaker had chaim
en we hadden beide elkaars specialists gedood.

Weer eg leuk dus,foto van mijn omsingelde Thunderwolf heb ik helaas al weer gedelete
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Vorige

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron