release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 jun 2019 09:15

Eerste plastic Sister! :panic:

Alleen verkrijgbaar in GW winkels op 29 Juni of direct van de GW webstore :(

https://www.warhammer-community.com/2019/06/10/battle-sister-bulletin-9-coming-soon-to-a-warhammer-day-near-yougw-homepage-post-1/
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Johan » 11 jun 2019 09:46

eentje :gaap: .... we willen een army van sisters zien GW!!!
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 jun 2019 11:08

Nog even geduld.... -_-

Eind van het jaar is de verwachting, en GW had al gezegd dat dit model verkrijgbaar zou zijn ruim voor de rest van het leger toen ze de eerste 3D-sculpt lieten zien :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 29 jun 2019 13:21

Eerste plastic Sister! :panic:

Alleen verkrijgbaar in GW winkels op 29 Juni of direct van de GW webstore :(

https://www.warhammer-community.com/2019/06/10/battle-sister-bulletin-9-coming-soon-to-a-warhammer-day-near-yougw-homepage-post-1/


Ik heb de mijne! :wub:
Nu de lastige vraag: schilder ik haar als de originele artwork, toch een echte klassieker, of in mn eigen kleuren :scratch:

Voor wie wil, er lag nog een stapeltje te koop bij de Dobbelsteen in Arnhem ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2019 08:54


Hele dikke knipoog van het Community team ^_^

Nieuwe wave Marine modellen met de multiparts van units van Shadowspear komt er duidelijk binnenkort aan, en is dat dan eindelijk een Primaris equivalent van een Rhino?

(En nee, inzoomen voor duidelijke plaatjes van de modellen heeft geen zin. Ze zijn duidelijk ge-blurred om dat te voorkomen)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2019 09:12

Dit is nog het beste plaatje

Afbeelding

Duidelijk de snipers uit Shadowspear (tussen de 2 armen)
Character (Lieutenant) lijkt nog het meest op een Reiver?

Vehicle valt weinig over te zeggen behalve dat het duidelijk de traditionele Marine stijl heeft.
Dreadnought lijkt lichter bepantserd dan de standaard dread?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 03 jul 2019 10:44

Ja, de reivers krijgen ws de nieuwe las-fusils die ze in apoc als optie hebben, een soort short-range lascannons. De 'repulsor MK3' ziet er uit alsof hij side-sponsons heeft??

Een sneaky dreadnought is natuurlijk super-40k grimdark, hoe belachelijk het ook klinkt! :whistle:

Die reiver lieutenant doet me denken aan die harkon worldclaimer, die chaos chaplain uit vigilus... Vette pose! (is natuurlijk stiekem Sly Marbo vermomd als reiver... :laugh: )
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2019 12:20

De 'repulsor MK3' ziet er uit alsof hij side-sponsons heeft??

Er hangt duidelijk iets aan de zijkant, ja.
Ik denk niet dat het iets van wapens heeft (ik zie geen lopen of raketkoppen)
Misschien jet-motoren?


Een sneaky dreadnought is natuurlijk super-40k grimdark, hoe belachelijk het ook klinkt!

Misschien niet zozeer sneaky, maar met Deep Strike? :huh:
Dat zou ook werken als support voor sneaky infiltrators. "Vijand is gevonden! Drop Eerbare Broeder Cassidius op onze gps-marker."


Die reiver lieutenant doet me denken aan die harkon worldclaimer, die chaos chaplain uit vigilus... Vette pose! (is natuurlijk stiekem Sly Marbo vermomd als reiver...)

Pose is wel cool, maar jammer dat hij weer van zo'n willekeurig verdwaald stuk architectuur afspringt.
Ik weet ook niet wat van die rookpluim(?) die van zn linkerhand afkomt moet vinden :unsure:
Voor de uiteindelijke mening gewoon wachten op betere plaatjes -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 03 jul 2019 13:21

Het ziet er tot nou toe wel leuk uit, meer opties voor een volledig primaris leger met wat meer flexibiliteit qua wat je meeneemt. (en transports).

Cool B)


Wat betreft die wink wink nudge nudge naar de community, heel erg leuk gedaan. Hopelijk krijgt de volgende primaris leftenant een paar airhorns, fluorescerend blauw haar, portable green screen, etc, etc
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2019 15:21

meer opties voor een volledig primaris leger met wat meer flexibiliteit qua wat je meeneemt.

Primaris hebben nog steeds eenheden nodig om een 'volledig' leger te zijn.

Ze hebben al de 'medium' infanterie met bolters en plasma en 'heavy' infanterie (die gasten in Gravis armour)
Deze release geeft ze 'lichte' infanterie en snipers. Die rollen waren bij de originele Marines voor de scouts, maar nu dus met power armour.
Als die snipers idd ook soort van lascannons krijgen vervult dat ook meteen de anti-tank infanterie rol van lascannon/missile l. devastators.
Een simpele transport was altijd een vreemde missing link :huh:
Misschien niet eens zo zeer in het spel (een 40k tafel is echt wel loopafstand) maar wel zeker fluff-technisch (hoe komen al die Primaris marines naar het slagveld?)

De grote misser in het leger is, volgens mij, dan nog steeds snelheid (bikes, speeders, jumppacks, dat soort werk) en assault.
Ze hebben nu wel aardig wat units die kunnen deep-striken op de een of andere manier (ook een soort van snelheid) maar daarna is het toch weer foot-slog werk.
Volgens Jes Goodwin zijn de Reivers de assault unit van de Primaris, maar dan moeten die toch echt betere wapens/regels krijgen. :roll:
Op dit moment slaan die nog geen deuk in een pak boter.
Voor je close combat units moet je toch echt bij je traditionele marines zijn, en dat beperkt de beschikbare speelstijlen van een all-Primaris leger nog steeds. -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6131
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron