release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 sep 2020 15:55

Je hebt gelijk! Dat had ik me niet gerealiseerd. Dan zal ik toch maar een Marine codex moeten kopen. Nou vooruit dan! :wink:

En ik zie op community dat de chapter tactic voor dark angels in ieder geval beter is geworden, hoewel ik er nog steeds geen fan van ben: +1 to hit als je niet gemoved hebt (shooting en combat). Het dwingt je om stil te blijven staan en dat is niet echt mijn speelstijl, en vind ik ook niet passen bij een chapter die bekend staan om hun tactisch briljante primarch. Meestal is stil blijven staan in een veldslag juist GEEN goede tactiek. Het maakt van Dark Angels een echt shooting leger terwijl ik juist graag combined arms speel. Maar goed, dat krijg je als je al 25 jaar hetzelfde leger speelt, dan verandert er in die tijd wel eens wat :whistle:

Toch maar die free-hand chapter symbols overschilderen en voor een successor chapter gaan? :dunno: :nono: :nono: :nono:


Oh, en ik zag weer een foto van die nieuwe primaris land-speeder, en ik moet zeggen dat na mijn eerste reactie ik er inmiddels nog steeds hetzelfde over denk: NOPE :laugh:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 28 sep 2020 16:20

Je hebt gelijk!
Maar natuurlijk :wink:

Die nieuwe codex word de must-have voor alle Marines (zelfs DeathWatch en Space Pups). *

https://www.warhammer-community.com/2020/09/28/a-new-chapter-of-codex-space-marines/


GW heeft toch altijd wat moeite gehad om te bepalen wat Dark Angels bijzonder maakt, buiten de all-terminator en all-bike opties.
Ergens een paar edities geleden kregen ze opeens meer plasma wapens, just because..... :dunno:

Een successor Chapter geeft toch vaak wel wat meer vrijheid, maar is ook niet risico-vrij.
20 jaar geleden, toen ik begon met m'n Flesh Tearers, waren het gewoon 'count as' Blood Angels met een cooler kleurenschema en meer grimdark achtergrond.
Nu zijn ze zo populair, blijkbaar, dat ze volledig gesplitst worden, met eigen Chapter Tactics :huh:

Afbeelding

Weet nog niet of ik daar nou zo blij mee ben :unsure:




* Behalve Grey Knights, maar die tellen toch niet mee :harhar:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 29 sep 2020 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 28 sep 2020 16:35

(Dark Angels pas in januari)


met Primarch? :dry: ^_^
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 28 sep 2020 17:18

Ha! Dat zou wat zijn :laugh:

Ik vermoed dat als de Lion idd zou ontwaken we ondertussen wel wat hints/teases zouden hebben gezien -_-

Maar wie weet?
De stand in Primarchs is nu toch 2,5 tegen 1 in het voordeel van Chaos (ik tel Abaddon voor een half :wink: ) en ik verwacht toch echt nog een keer Angron en Fulgrim als die Legions een 1kSons en DG stijl eigen codex krijgen :yes:
Een loyalist Primarch is zeker niet onmogelijk.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 29 sep 2020 06:29

Lion idd zou ontwaken we ondertussen wel wat hints/teases zouden hebben gezien



ik geloof dat je wat gemist heb in de fluff. Luther is al weg van de Rock :yes:

Russ eerst natuurlijk met de SW codex, dat zou wat zijn 2 loyal primarchs in 3/4 maanden :wub: :grijns: B)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 29 sep 2020 10:46

De fluff van de laatste tijd heb ik idd niet gevolgd :nono:

Ik had het meer over plaatjes van het model en zo.
De eerste Rumour Engine hints van Ghazkull kregen we ook ruim een half jaar van te voren.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 01 okt 2020 13:02

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Zijn dat Death Company Primaris? :scratch:

Tot zover het hele 'Primaris zijn immuun voor de oude afwijkingen van de geneseed' :grijns:

Benieuwd wat dat gaat worden...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 01 okt 2020 18:58

Ai, dat gaat pijn doen. Was er bij de SW al achter idd dat die ook gewoon de curse of the Wulfen hadden.

Erg jammer vind ik. En wat een prutser die Cawl
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 02 okt 2020 09:40

Erg jammer vind ik. En wat een prutser die Cawl
Nee, zeker niet jammer.:nono:
Die imperfecties, met soms tragische gevolgen, zijn nu juist wat die Marines interessant maken.

Blood Angels zonder de Black Rage zouden heel veel van hun karakter verliezen.
Het hele ding van de Flesh Tearers is dat de Black Rage bij hun nog veel erger is, wat het hele Chapter dreigt te vernietigen. Zonder de Black Rage worden zij slechts gewone Marines met een cooler kleurenschema.
(Space Wolves zonder de Curse is ook echt minder, maar zij zouden dan nog steeds de hele Barbarian/Viking-vibe hebben om ze cool te houden :hiho: )


Zijn 2 logische verklaringen voor.

De 'real world' verklaring is natuurlijk dat GW de handen meer dan vol had met het introduceren van de nieuwe Primaris lijn.
Dat zijn héél veel nieuwe kits.
Primaris varianten van de chapter-specifieke units moesten gewoon even wachten.

De 'in-game' fluff verklaring is dat die Cawl misschien wel kan denken dat ie een perfect product heeft afgeleverd (beter dan de Emperor zelf? Heresy!!) maar de afwijkingen in de geneseed zitten dieper geworteld dan hij dacht.
Het had gewoon even wat tijd nodig om tevoorschijn te komen. ^_^



Nu nog wachten op Primaris met jump packs, zodat de BA weer hun 'Descent of Angels' ding kunnen doen B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 okt 2020 16:19

Primaris met jumppacks? Inceptors en (harharhar) supressors! :wink:

Maar die hebben natuurlijk geen kettingzagen, dus dat telt niet.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten